فارس- قائم‌مقام شرکت سرمایه‌گذاری غدیر از فروش ۷۰‌درصدی سهام این شرکت ابراز بی‌اطلاعی کرد و مالکیت ۳۴‌درصدی غدیر در پتروشیمی زاگرس را بدون مشکل دانست.

حجت‌ا... صیدی درخصوص موضوع فروش ۷۰‌درصد از سرمایه‌گذاری غدیر (وابسته به بانک صادرات) اظهار داشت: چنین صحبت‌هایی شنیده شده، اما به عنوان قائم‌مقام سرمایه‌گذاری غدیر اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم و فقط شایعات را می‌شنوم.

وی افزود: بحث واگذاری سهام شرکت سرمایه‌گذاری غدیر را باید از مدیران بانک صادرات پرسید تا این مساله تایید یا تکذیب شود.

صیدی در پاسخ به این مطلب که از قرار معلوم یکی از دلایل افت نرخ سهام سرمایه‌گذاری غدیر در چند روز گذشته موضوع عدم تکلیف مالکیت ۳۴‌درصدی این شرکت از پتروشیمی زاگرس است، به طبیعی بودن نوسان قیمت سهام این شرکت اشاره کرد و گفت: در مجمع سالانه پتروشیمی زاگرس نماینده غدیر در مقابل قیمت نماینده ملی صنایع پتروشیمی حضور داشت.

وی ادامه داد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی که ۳۴‌درصد از سهام پتروشیمی زاگرس را به سرمایه‌گذاری غدیر فروخته شکایتی کرده تا حکم دادگاه مبنی بر انتقال ۳۴‌درصد از سهام پتروشیمی زاگرس تغییر کند، اما دادگاه اعلام داشته روال عادی طی شده و مهلت تجدیدنظر و رای دادگاه‌های بدوی و تجدید نظر ابلاغ و اجرا شده و در اداره ثبت و روزنامه رسمی نیز به ثبت رسیده همچنین حسابرس و بازرس قانونی این مالکیت غدیر از پتروشیمی زاگرس را منظور کرده است. به گفته صیدی ۱۵ تومان از سود هر سهم سال گذشته غدیر مربوط به شرکت پتروشیمی زاگرس بود. وی گفت: از نظر سرمایه‌گذاری غدیر مالکیت ۳۴‌درصدی این شرکت از پتروشیمی زاگرس بدون مشکل است.