مرکز خدمات فولاد ایران- پاکستان استیل از ۵ ژانویه برای ورق گرم، ورق آجدار، اسلب، بیلت و بلوم خود قیمت‌های جدیدی اعمال کرده است. قیمت ورق برشی، ورق سرد و گالوانیزه این شرکت نیز تغییری نداشته است.

ورق گرم این کارخانه با ۱۴ دلار افزایش به ۶۳۲ تا ۶۴۳ دلار هر تن رسیده است. قیمت اسلب ۶ دلار رشد نموده و ۴۹۵ دلار هر تن عرضه شده است. ورق آجدار نیز ۳۵ تا ۳۷ دلار بالا رفته، ضخامت ۳ میلیمتر آن ۶۹۹ دلار و ضخامت‌های بالاتر ۶۷۸ دلار هر تن ارائه شده است. از آنجایی که تقاضای ورق در پاکستان در حال افزایش است رشد قیمت‌ها دور از انتظار نبوده. برخی پیش‌بینی کرده‌‌اند که قیمت ورق سرد و گالوانیزه نیز افزایش خواهد یافت، اما عرضه این محصولات به دلیل کمبود مواد اولیه و انرژی کافی نیست. موجودی ورق سرد و گالوانیزه پاکستان استیل کافی است، ولی برای جلوگیری از افت قیمت‌ها آن را وارد بازار نکرده است.

در حال حاضر، ورق گرم درجه یک اوکراین ۵۶۵ دلار هر تن سی‌اف‌آر پاکستان پیشنهاد شده و قیمت ورق گرم درجه دو اوکراین نیز ۴۹۰ تا ۵۲۰ دلار هر تن سی‌اف‌آر است.

قیمت بیلت و بلوم این کارخانه ۶ دلار هر تن افزایش یافته است. بیلت سایز ۹۰، ۱۰۰و ۱۰۵ میلیمتر این شرکت به ۴۹۰ دلار هر تن رسیده است. بیلت سایز ۷۵ تا ۸۰ حدود ۴۹۵ دلار، سایز ۶۵ میلیمتر ۵۱۵ دلار و ۵۰ میلیمتر ۵۱۱ دلار هر تن است. بلوم سایز ۲۶۰ نیز ۵۱۰ دلار هر تن عرضه شده است. بیلت درجه یک سایز ۱۰۰ میلیمتر ۶۸۸ تا ۶۹۹ دلار هر تن و سایز ۷۵ میلیمتر ۶۹۰ تا ۷۰۴ دلار هر تن عرضه شده است. با توجه به کمبود برق و گاز کارخانه‌ها این افزایش قیمت‌ها قابل پیش‌بینی بوده است. هم‌اکنون قیمت میلگرد در بازار پاکستان حدود ۶۷۳ تا ۷۰۹ دلار هر تن است.