سرمایه‌گذاری، کلید حل مشکلات کشور است

اصفهان- خبرنگار دنیای اقتصاد: کنسرسیوم توسعه استان اصفهان با محوریت شرکت سرمایه‌گذاری پرشیا فلز برای سرمایه‌گذاری به میزان ۵میلیارد دلار تشکیل شده است. مهندس مسعود ابکاء، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پرشیافلز در دومین همایش مدیران و کارکنان این هلدینگ با اعلام این مطلب افزود: فقر و گدایی راه توسعه مملکت نیست بلکه سرمایه‌گذاری کلید حل مشکلات کشور است و در این راستا تعدادی از شرکت‌های بخش‌خصوصی استان اصفهان در زمینه‌های واگن‌سازی، ساختمان‌سازی، پارک صنعتی، شهرسازی و کارخانه فولاد در حال برنامه‌ریزی هستند. وی گفت: تاکنون مجوز شهرسازی یک شهرک را گرفته‌ایم و در حال مذاکره درخصوص بقیه پروژه‌ها هستیم. وی در ادامه به اهمیت بحث آزادسازی در شرایط کنونی جامعه تاکید کرد و افزود: امروزه تاریخ مصرف بحث خصوصی‌سازی در کشور به پایان رسیده و باید بحث آزادسازی، شعار اقتصاد قرار گیرد؛ چرا که اگر آزادسازی نکنیم به اقتصاد پویا نخواهیم رسید.

وی سپس به برنامه‌های هلدینگ پرشیافلز اشاره کرد و گفت: امروزه در دنیا اتفاقات بزرگی افتاده است که ما نیز برای عقب نماندن از آنها باید به سه مقوله سرعت، برنامه‌ریزی و حذف فرصت‌های از دست رفته اهمیت دهیم و با تصمیم‌گیری درست از آنها استفاده کنیم.

مدیرعامل پرشیافلز سپس با اشاره به مجموعه شرکت‌های تحت پوشش هلدینگ پرشیافلز تاکید کرد که با تدوین استراتژی، ساختار نیروی انسانی، آموزش، سیستم گردش اطلاعات و توجه به نیروی انسانی جوان، باعث رشد و ارتقای شرکت شوند.