گروه بنگاه‌ها- طی نه ماه اول سال ۱۳۹۰ نزدیک به ۲۲۰ هزارتن فولاد خام از انواع عملیات حرارت‌پذیر، سخت شونده، میکرو آلیاژ، فنر، ابزار سردکار، کربنی و صنعتی در شرکت فولاد آلیاژی ایران تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۱۰ درصد رشد داشته است. تولید محصولات صنعتی نیز در نه ماه گذشته جمعا ۳۳هزار و۴۰۰ تن بوده است. بالغ بر ۱۹۰ هزارتن از محصولات این شرکت طی نه ماه اول سال ۱۳۹۰، به فروش رفته که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، از لحاظ وزنی ۳ درصد و از لحاظ ارزشی ۲۴ درصد رشد داشته است. این محصولات به عنوان مواد اولیه صنایع مختلف کشور از جمله: خودروسازی، ماشین‌سازی، ابزارسازی و همچنین در ساخت تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی و ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین حدود ۱۸ هزارتن از محصولات این شرکت در سال‌جاری در قالب گروه‌های عملیات حرارت‌پذیر، سخت شونده، بلبرینگ، ابزار کربنی، ابزارگرم کار، فنر، میکروآلیاژ و نیترایدینگ به کشورهای آلمان، ارمنستان، امارات، برزیل، ترکیه، فرانسه و لهستان صادر شده است. صادرات محصولات این شرکت در سال جاری به لحاظ ارزشی ۲۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته که دستیابی به این مهم در شرایط تحریم، از اهمیت بالایی برخوردار است.

افتخارات و دستاوردهای شرکت در ۹ ماه گذشته، ثبت رکورد ماهانه تولید در کارخانه نورد سنگین به وزن ۲۴،۷۷۹ تن در آذر ماه ۱۳۹۰ (رکورد قبلی: ۲۴،۶۸۱ در مهرماه ۱۳۹۰) است.