این منبع افزود: کاهش شدید ارزش مواد اولیه مصرفی در تولید پلی‌‌‌پروپیلن نیز فشار نزولی بر بهای این محصول را تقویت کرده است. با این حال برخی از فعالان این بازار از افزایش جزئی تقاضا برای خرید پلی‌‌‌پروپیلن در برخی بازارهای منطقه‌‌‌ای خبر داده‌‌‌اند؛ هر چند این فعالان تاکید دارند که این حجم خریدهای انجام‌شده محدود و صرفا منوط به تولیدکنندگانی بوده است که به دنبال تامین مواد اولیه خطوط تولید خود هستند.

بهای پلی‌‌‌پروپیلن گرید قالب‌‌‌گیری تزریقی در بازار نقدی و تحویل فیزیکی در شمال غرب اروپا در محدوده ۹۸۵ تا ۹۹۵یورو به‌ازای تن ارزیابی شد که این نرخ نسبت به بهای فروش آن در هفته قبل کاهش ۱۰یورویی نسبت به نرخ اعلامی برای این محصول در هفته قبل داشت.  این در حالی بود که بهای پلی‌‌‌پروپیلن با گرید کوپلیمر بلوک در بازار نقدی و تحویل فیزیکی شمال غرب اروپا در محدوده ۱۰۴۵ تا ۱۰۵۵یورو به ازای هر تن به فروش رفت که این رقم نسبت به نرخ فروش آن در هفته قبل کاهش ۲۰یورویی به ازای هر تن داشت.

همچنین بهای پلی‌‌‌پروپیلن تزریقی قالب‌‌‌گیری در منطقه آلمان و فرانسه در محدوده ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۵یورو به ازای تن معامله شد که این نرخ‌ها نسبت به بهای فروش آن در هفته قبل کاهش ۱۰یورویی داشت.  پلی‌‌‌پروپیلن تزریقی قالب‌‌‌گیری در بازار ایتالیا نیز در محدوده ۱۳۵۰ تا ۱۳۵۵یورو به ازای هر تن به فروش رفت که این ارقام نیز نسبت به نرخ فروش آن در هفته قبل کاهش ۱۰یورویی داشت. در همین زمان بهای همین محصول در بازار انگلیس در محدوده ۱۱۶۰ تا ۱۱۶۵پوند به ازای هر تن ارزیابی شد که این نرخ نیز نسبت به بهای فروش آن در هفته قبل کاهش ۲۰پوندی را به ثبت رساند. در این شرایط بهای خوراک پلی‌‌‌پروپیلن در منطقه شمال غرب اروپا برای تحویل در ماه جاری (ژوئیه)، کاهش ۵۰یورویی به ازای هر تن از این محصول تحویل ماه ژوئن داشت و با نرخ هزار یورو به ازای هر تن معامله شد.