گروه بورس‌فلزات- دیروز قیمت آهن در بازار غیررسمی کاهش یافت.
به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، دیروز قیمت میلگرد و تیرآهن در بازار غیررسمی با کاهش قیمت روبه‌رو بود. به گونه‌ای که میلگرد ۱۴آجدار میانه با کاهش قیمت ۱۰ریالی در هر کیلو نسبت به یکشنبه گذشته معادل ۶هزار و ۴۶۰ریال بود.

براساس این گزارش، در مدت یادشده میلگرد 16، 18، 20، 22 و 25 میانه نیز با کاهش قیمت 10 تا 30ریالی در هر کیلو نسبت به یکشنبه هفته جاری به قیمت 6هزار و 460، 6هزار و 450ریال رسید.
در این مدت، میلگرد ۸ آجدار کلاف اهوازی نسبت به روز یکشنبه گذشته بدون تغییر به قیمت ۶هزار و ۶۰۰ریال عرضه شد.
دیروز سبد تیرآهن درشت نیز در بازار غیررسمی با کاهش قیمت مواجه بود. به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن 14 با کاهش 5هزار ریالی نسبت به روز یکشنبه به قیمت یک‌میلیون و 140هزار ریال رسید.
این گزارش می‌افزاید: همچنین در مدت یاد شده هر شاخه تیرآهن ۱۶، ۱۸ و ۲۰ نسبت به روز یکشنبه گذشته با کاهش قیمت ۲۰هزار ریالی و ۴۰هزار ریالی به ترتیب معادل یک‌میلیون و ۳۸۵هزار ریال، یک‌میلیون و ۸۸۵هزار ریال و ۲میلیون و ۶۰۰هزار ریال بود.
در این مدت، سبد تیرآهن درشت نیز در بازار غیررسمی کاهش قیمت را تجربه کرد و به طوری که هر شاخه تیرآهن 22 و 24 با کاهش قیمت 30هزار ریالی و 40هزار ریال به ترتیب به قیمت 2میلیون و 700هزار ریال و 3میلیون و 400هزار ریال رسید.
این گزارش حاکی است: دیروز همچنین هر شاخه تیرآهن ۲۷ با کاهش قیمت ۱۰۰هزار ریالی به قیمت ۴میلیون و ۵۵۰هزار ریال در بازار غیررسمی عرضه شد.