گروه بورس فلزات- دیروز تیرآهن در بازار غیررسمی با کاهش قیمت روبه‌رو بود.

به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، دیروز آهن‌آلات بازار آرامی داشت به‌گونه‌ای که قیمت تیرآهن نسبت به روز قبل از آن کاهش یافت.
براساس این گزارش، در مدت یادشده، قیمت میلگرد در بازار غیررسمی از ثبات برخوردار بود به طوری که میلگرد 8 آجدار نوردی بدون هیچ‌گونه تغییر نسبت به روز قبل از آن به همان قیمت 6هزار و 520ریال عرضه شد.
دیروز همچنین میلگرد ۱۰ آجدار شاخه و ۱۲آجدار نیز بدون تغییر به قیمت ۶هزار و ۵۰۰ریال و ۶هزار و ۴۸۰ریال عرضه شد.
این گزارش حاکی است، دیروز میلگرد 22 و 25 آجدار میانه‌ای با کاهش قیمت 10ریالی مواجه بود به‌گونه‌ای که هر کیلو میلگرد 22آجدار و هر کیلو میلگرد 25آجدار به قیمت 6هزار و 450ریال رسید.
دیروز قیمت انواع تیرآهن در بازار با کاهش مواجه شد به طوری که هر شاخه تیرآهن ۱۴ با کاهش ۲۰هزار ریالی به قیمت یک‌میلیون و ۱۶۰هزار ریال عرضه شد.
این گزارش می‌افزاید: همچنین هر شاخه تیرآهن 16 با کاهش قیمت 10هزار ریالی نسبت به روز قبل از آن به قیمت یک‌میلیون و 490هزار ریال و هر شاخه تیرآهن 18 با کاهش قیمت 20هزار ریالی به قیمت یک‌میلیون و 940هزار ریال رسید.
دیروز در گروه تیرآهن درشت نیز کاهش قیمت به چشم می‌خورد به گونه‌ای که هر شاخه تیرآهن ۲۰ به قیمت ۲میلیون و ۶۰۰هزار ریال، هر شاخه تیرآهن ۲۲به قیمت ۲میلیون و ۸۰۰هزار ریال و هر شاخه تیرآهن ۲۴ به قیمت ۳میلیون و ۷۰۰هزار ریال عرضه شد.
در مدت یادشده همچنین هر شاخه تیراهن 27 با کاهش 140هزار ریالی نسبت به روز قبل از آن به قیمت 4میلیون و 400هزار ریال رسید.