گروه بورس فلزات - قیمت نقدی انواع فلزات پایه در بورس لندن به غیر از آلومینیوم و نیکل افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ما روز بیست و دوم فوریه در مقایسه با بیستم همین ماه قیمت آلومینیوم و نیکل با افت قیمت روبه رو بود. اما هر تن مس ۱۹۲ دلار با افزایش قیمت مواجه شد. قیمت نقدی مس در روز بیستم و دوم فوریه ۵هزار و ۸۷۵ دلار بود و در تاریخ بیستم همین ماه از ۵ هزار و ۶۸۲ دلار بالاتر نرفت. از سوی دیگر قیمت خرید سرب و روی در روز بیست و دوم فوریه به ترتیب یک هزار و ۸۹۹ دلار و ۳هزار و ۴۷۰ دلار بوده است اما قیمت خرید آنها ۳ روز قبل از این برای سرب یک هزار و ۸۴۵ دلار و برای روی ۳هزار و ۳۲۱ دلار رقم خورده بود که به ترتیب ۵۴ دلار و ۱۴۹ دلار افزایش نشان می‌دهد. همچنین قلع در این تاریخ نسبت به بیستم فوریه ۴۹۵ دلار رشد داشت. قیمت نقدی قلع در روز بیست و دوم فوریه ۱۴ هزار و ۵۰ دلار و در بیستم فوریه از ۱۳هزار و ۵۵۵ دلار بالاتر نرفت. در این بین آلومینیوم و نیکل به ترتیب با افت ۸دلاری و ۱۶۵دلاری مواجه شدند. قیمت خرید آلومینیوم در تاریخ بیست و دوم فوریه ۲هزار و ۷۹۲دلار و در تاریخ بیستم همین‌ماه ۲هزار و ۸۰۰دلار بود.
نیکل نیز در این تاریخ 42هزار و 700دلار و در تاریخ بیستم فوریه 42هزار و 865دلار بود.از سوی دیگر فروش سه ماهه فلزات پایه هم در تاریخ بیست و دوم فوریه به غیر از نیکل با افزایش قیمت مواجه شد. هر تن مس 190دلار افزایش قیمت داشت. قیمت فروش نقدی سه ماهه مس در روز بیست و دوم فوریه 5هزار و 921دلار بود و در تاریخ بیستم همین ماهه از 5هزار و 731دلار بالاتر نرفت.از سوی دیگر قیمت فروش سه ماهه آلومینیوم، سرب و روی در روز بیست و دوم فوریه به ترتیب 2هزار و 770دلار، یک‌هزار و 860دلار و 3هزار و 440دلار بوده است اما قیمت فروش سه ماهه آنها 3روز قبل از این برای آلومینیوم 2هزار و 755دلار، برای سرب یک‌هزار و 795دلار و برای روی 3هزار و 349دلار رقم خورده بود که به ترتیب 15دلار، 65دلار و 91دلار با افزایش قیمت مواجه شدند.
قلع نیز در این تاریخ ۳۷۵دلار رشد داشت. قیمت فروش سه ماهه قلع در بیست و دوم فوریه ۱۳هزار و ۸۵۰دلار و در بیستم همین ماه ۱۳هزار و ۴۷۵دلار بوده است.از سوی دیگر، نیکل ۲۵۰دلار با افت قیمت روبه‌رو بود. قیمت فروش سه‌ماهه نیکل در تاریخ بیست و دوم فوریه ۳۹هزار و ۶۰۰دلار و در تاریخ بیستم همین‌ماه ۳۹هزار و ۸۵۰دلار بود.