گروه بورس- درآمد هرسهم شرکت کمباین‌سازی ایران برای سال‌مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۸۵ با سرمایه ۶۵میلیارد و ۸۵۰میلیون ریال مبلغ ۹۰۳ریال به‌طور خالص پیش‌بینی شد. به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، این شرکت پیش‌بینی درآمد هرسهم سال‌مالی مزبور را در اسفندماه ۸۴ مبلغ ۷۱۰ریال و در تیرماه و مهرماه سال‌جاری مبلغ ۸۸۲ریال اعلام کرده بود که دلایل تعدیل را اعلام نکرده است.

بنابراین گزارش، از آنجا که افزایش سرمایه عملی شده در سال‌مالی ۸۴ در سال‌مالی جاری به ثبت رسیده، معافیت ناشی از آن نیز مورد موافقت مقامات مالیاتی برای سال‌مالی ۸۴ قرار نگرفته و معافیت مزبور برای سال‌مالی ۸۵ لحاظ شده است.

پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی مزبور «تکمبا» در مقایسه با عملکرد واقعی سال‌مالی قبل در فروش با ۳۳درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته با ۳۲درصد افزایش، سود عملیاتی با ۴۹درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات با ۷۲درصد افزایش مواجه شده است.

هیات‌مدیره شرکت کمباین‌سازی ایران در نظر دارد، ۸۰درصد سود پیش‌بینی شده سال‌مالی ۸۵ به مبلغ ۴۷میلیارد و ۵۵۴میلیون ریال یعنی به ازای هر سهم مبلغ ۷۲۲ریال را برای تقسیم میان سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

گفتنی است، این شرکت پیش‌بینی تقسیم سود سال‌مالی مزبور را در اسفندماه ۸۴ مبلغ ۵۶۸ریال به ازای هر سهم اعلام کرده بود.