گروه بورس - همایون دارابی: بازار داد وستد سهام روز گذشته در آغاز هفته کاری خود به‌‌رغم تلاش برخی از معامله‌گران برای کنترل مازاد عرضه‌های سهام موجود در بازار نتوانست چهره‌ای یکپارچه و هدفمند از خود به نمایش بگذارد. در بازار دیروز همچنان کارشناسان در تلاش برای ترسیم چارچوب حرکتی بازار با رفتارهای مقطعی معامله‌گران مواجه شده و به‌رغم تلاش‌های اولیه برای جمع‌آوری صف‌های فروش به دلیل عدم برخورداری این حرکت از پشتوانه قابل قبول نقدینگی، عموما در میانه بازار رها شده و برخی از نمادها از جمله چادرملو مجددا به صف فروش فرو رفتند. از سوی دیگر تلاش‌هایی نیز که برای رشد قیمت برخی از نمادها از جمله نماد بانک پارسیان صورت گرفت با عرضه‌های سنگینی مواجه شد.

در بازار دیروز در گروه سیمانی انتشار خبر تصویب خروج سیمان از سبد حمایتی در کمیسیون فرعی شورای اقتصاد نتوانست تاثیری مثبت بر بازگشایی نماد سیمان فارس و بجنورد بر جای بگذارد و سیمان بجنورد با افت قیمت مواجه شد. سیمان فارس نیز با معامله‌ای کم‌حجم بازگشایی شد.

در شرایط کنونی به نظر می‌رسد معامله‌گران تا انتشار تصمیم نهایی شورای اقتصاد در مورد سیمان، حرکتی را در گروه سیمانی صورت ندهند.در گروه خودرویی به‌رغم مازاد عرضه موجود در نماد سایپا همچنان برخی از نمادهای این گروه با توجه معامله‌گران مواجه است. انتظار می‌رود بازگشت قریب‌الوقوع نماد ایران‌‌خودرو به تابلو بار دیگر این گروه را به فعالیت وادارد.در گروه بانکداری و لیزینگ، نماد لیزینگ غدیر دیروز برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه متوقف شد. در این گروه عرضه عمده بانک کارآفرین بدون انجام معامله به روز دوم کشیده شد. در این گروه بانک پارسیان با تشکیل صف خرید معاملات پرحجمی را تجربه کرد. بانک اقتصاد نوین در این گروه همچنان با توجه به عدم تعدیل EPS در سال ۸۵ همچنان معاملات ضعیفی را شاهد بود.