گروه بورس- کارخانه چینی ایران تا پایان آذرماه مبلغ ۲۷۵میلیارد و ۲۰میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، این مبلغ معادل ۸۵درصد از بودجه این شرکت را محقق کرده است. همچنین پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش «کچینی» برای امسال مبلغ ۳۲۴میلیارد و ۹۹۹میلیون ریال پیش‌بینی شده است. کارخانه چینی ایران درآمد هر سهم امسال را با ۱۶۸میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۳۸ریال پیش‌بینی کرده است.

شرکت پیش‌‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۵ را با سرمایه ۸۴میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال در تاریخ‌های ۵/۴/۸۵ (به بازار منعکس نشد) و ۲۱/۴/۸۵ مبلغ ۵۹۹ریال، در تاریخ ۲۹/۷/۸۵ مبلغ ۵۴۰ریال و با سرمایه ۱۶۸۶۰۰میلیون ریال در تاریخ ۲۰/۱۰/۸۵ مبلغ ۲۷۰ ریال (به بازار منعکس نشد) اعلام کرده بود که دلایل تعدیل را عمدتا کاهش درآمدهای متفرقه و افزایش سرمایه عنوان کرد.

پیش‌بینی عملکرد «کچینی» برای سال مالی ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۸درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۱درصد افزایش، سود عملیاتی ۸۴۹درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۳۸درصد افزایش داشته است.

هیات‌‌مدیره تصمیم دارد سود تقسیمی سال۸۵ را حداقل ۱۰درصد سود سال‌جاری به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.