گروه بورس- دو بلوک بانک اقتصاد نوین و فولاد مبارکه عرضه می‌شود. بر اساس گزارش سازمان بورس، بلوک ۲/۱درصدی بانک اقتصاد نوین در جریان معاملات امروز و بلوک یک‌درصدی فولاد مبارکه نیز روز چهارشنبه راهی میز فروش می‌شود.

بر این اساس سومین عرضه عمده سهام بانک اقتصاد نوین با به حراج گذاشته شدن ۲/۴۸‌میلیون سهم این شرکت به قیمت پایه هر سهم ۲۹۰تومان امروز انجام می‌شود. شرکت بهپاک بلوک ۲/۱‌درصدی سهام بانک اقتصاد نوین را به ارزش پایه ۱۴میلیارد تومان به صورت یکجا و نقد از سوی کارگزاری اندیشه برتر راهی میز فروش می‌کند. بر اساس این اطلاعات پیش از این شرکت پرشیا ایکوئیتی فاند در حالی یک‌درصد معادل ۳۰‌میلیون و ۹هزار و ۹۴۴ سهم بانک اقتصاد نوین را به قیمت هر سهم ۳۰۰ تومان و به ارزش ۹میلیارد تومان در ۵ آبان ماه به فروش رسانده بود که دومین عرضه عمده سهام این بانک در ۱۷ اسفند سال گذشته از سوی بهپاک انجام شده بود و طی آن ۴۶میلیون و ۲۰۰هزار سهم بانک اقتصاد نوین به قیمت پایه هر سهم ۲۸۲تومان به حراج گذاشته بود.

همچنین ۱۵۸میلیون سهم فولاد مبارکه چهارشنبه جاری به قیمت پایه هر سهم ۲۵۰تومان عرضه می‌شود. بر ا ین اساس ارزش پایه بلوک مزبور ۵/۳۹‌میلیارد تومان تعیین شده است.

این تعداد سهام معادل یک‌درصد از کل سهام «فولاد» توسط سبد اختصاصی آستان قدس رضوی به صورت عمده عرضه می‌شود.

شرکت کارگزاری رضوی متولی عرضه سهام فوق در بازار اول معاملات خواهد بود.