در تحلیل اخیر سهام شرکت مخابرات ایران، هدف قیمت در محدوده 134 تومان پیش بینی شد. حال که قیمت به هدف 134 تومان در محدوده تلاقی 8/161‌‌درصد فیبوناچی و خط 50‌‌درصد از کانال پایینی چنگال اندروز برخورد کرده است، سطح تقاضا رشد کرده و احتمالا موج اصلاح قیمت در طی معاملات آتی در جریان خواهد بود.

لازم به توضیح است که خرید در موج‌‌های اصلاح قیمت به سبب ریسک بالا و ضعف نقد شوندگی بازار توصیه نمی‌‌شود. همچنین این موقعیت معاملاتی با استراتژی کلاسیک تکنیکال در تضاد است.
چنانچه به هر دلیلی عرضه‌‌ها شدت گرفته و موج اصلاح قیمت به تعویق افتد، هدف بعدی قیمت در 128 تومان در نظر گرفته می‌‌شود که به سبب نزدیک بودن به خط حمایتی چنگال اندروز، می‌‌تواند 120 تومان را نیز تست کند، اما احتمالا موج اصلاح قیمت از حفره 134 تومانی ادامه خواهد یافت و در این شرایط مقاومت‌‌های پیش روی قیمت عبارتند از:
۱۴۴ تومان در محدوده ۲/۳۸‌‌درصد فیبوناچی
147 تومان در محدوده تصحیح 50‌‌درصد
۱۵۰ تومان در محدوده ۸/۶۱‌‌درصد فیبوناچی
160 - 159 تومان در محدوده تصحیح 100‌‌درصد
محدوده ۱۴۶ تومان تراکم بالایی از مقاومت‌‌ها را دارا است. در این محدوده خط سوم بادبزن فیبوناچی، تصحیح ۵۰‌‌درصد و خط ۵۰‌‌درصد کانال چنگال اندروز تلاقی دارند. با این همه احتمال تست شدن ۱۵۰ تومان با تمرکز بر ۱۴۶ تومان وجود دارد. احتمال برگشت قیمت به ۱۶۰ تومان یا یک موج صعودی ضعیف است.
Farid.Helalat@gmail.com