شیراز

دیروز ۲میلیون و ۶۷۸هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۹میلیارد و ۲۴۴میلیون ریال توسط ۱۷کارگزار فعال در تالار شیراز داد و ستد شد.

از این میزان سهام معامله شده، ۶۳درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. سهام شرکت‌های سایپا، ملی صنایع مس ایران و توسعه صنایع بهشهر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند. تالار سهم آشنا

روز شنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۱۶۸هزار و ۴۷۴سهم به ارزش ۴۵۴میلیون و ۳۴هزار ریال مبادله شد که ۵۰درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۵۰درصد آن مربوط به فروش بود. همچنین شرکت‌ سایپا بیشترین ارزش خرید و ملی صنایع مس ایران بیشترین ارزش فروش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۹۱هزار و ۵۳۰سهم به ارزش بیش از ۴۱۶میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. ۷۰درصد ارزش دادوستد را خرید و ۳۰درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم خرید مربوط به شرکت گاز لوله و بیشترین ارزش خرید مربوط به سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بود.

ارومیه

روز یکشنبه ۳/۱سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۹/۳میلیارد ریال بود که ۳/۴۶درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین سهام شرکت ملی صنایع مس ایران ۲/۵۱درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۶۴۷هزار و ۴۲۵سهم به ارزش ۲میلیارد و ۹۰۴میلیون و ۱۶۴هزار و ۷۲ریال دادوستد شد که ۱۱درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

ملی صنایع مس ایران، داده‌پردازی ایران و نفت بهران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۴۵۹هزار سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۳۵۷میلیون ریال از سهام ۲۸شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۷درصد مربوط به خرید و ۵۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سایپا و بانک پارسیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۳/۲میلیون سهم از سهام ۵۵شرکت دادوستد شد که ۴۳درصد آن مربوط به خرید و ۵۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز در بورس منطقه‌ای تبریز بیشترین ارزش ریالی خرید و ملی مس بیشترین ارزش ریالی فروش را داشتند.

تالار ایرانیان

دیروز ۴۶۶هزار و ۷۳۱سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۸۳۸میلیون ریال در تالار ایرانیان دادوستد شد. حجم خرید ۱۸درصد و حجم فروش ۸۲درصد بود. بیشترین خرید مربوط به سرمایه‌گذاری بوعلی و بیشترین فروش مربوط به ملی مس بود.