گروه بورس- داروسازی تهران‌دارو طی نیمه نخست امسال با تحقق ۳۴۹ریال سود به ازای هر سهم توانست ۳۱درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش دهد. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق‌بهادار، «تهران»، درآمد هر سهم امسال را با پنج‌میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک‌هزار و ۱۴۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد داروسازی تهران دارو برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۵درصد کاهش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته ۱۷درصد کاهش، سود عملیاتی ۲۲درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۳۰درصد کاهش نشان می‌دهد.

شرکت سیاست تقسیم سود خود را اعلام نکرده است. شرکت در ۱۹تیرماه اعلام کرده بود، هیات‌مدیره تصمیم دارد مبلغ ۶۰۰ریال به ازای هر سهم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۶ پیشنهاد کند.

طرح بهینه سازی ساختمان و تاسیسات و ماشین‌آلات با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۴۴میلیارد ریال (با ۵۶درصد پیشرفت کار، هزینه‌های انجام شده تاکنون ۲۴میلیارد و ۷۶۲میلیون ریال و تاریخ بهره‌برداری سال ۱۳۸۷) را در دست اجرا دارد. مبلغ دو میلیارد و ۸۳میلیون ریال (۴۱۷ریال به ازای هر سهم) معادل ۲۶درصد از کل سود سال مالی ۸۵ بابت درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها است که ناشی از سود سپرده بانکی و سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها بود. این مبلغ در سال مالی ۸۶ معادل دو‌میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال (۵۶۰ریال به ازای هر سهم) معادل ۴۹درصد از کل سود سال مالی ۸۶ است.