زنجان

بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد داد‌و‌ستد ۹۴۰ هزار و ۹۲۰ سهم (متعلق به ۳۸ شرکت) به ارزش بیش از ۲ میلیاردو ۲۵۷ میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۶۲ درصد به خرید و ۳۸درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های حق تقدم بانک پارسیان، گروه دارویی سبحان و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های حق تقدم بانک پارسیان، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به‌ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به‌خود اختصاص دادند. تالار سهم آشنا

روز چهارشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۷۵هزارو ۲۰۱ سهم به ارزش ۲۰۸ میلیون و ۴۷۶ هزار ریال مبادله شد که ۵۶درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۴۴درصد آن مربوط به فروش بود.همچنین داروسازی کوثر بیشترین ارزش معاملات این تالار را به خود اختصاص داد.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد یک‌میلیون و ۱۶۳هزار و ۵۰سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۴۵۶میلیون و ۱۲۹هزار و ۳۲۶ریال دادوستد شد که ۸۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شد، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و تولید تجهیزات سنگین هپکو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۶/۱میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر سه‌میلیارد ریال بود که ۴۳درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان با ۶/۴۱درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

کرمانشاه

در معاملات روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۱۰۱۱هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۱۹۵میلیون ریال دادوستد شد که از این تعداد سهام ۸۵درصد مربوط به خرید بود. تعداد سهام مبادله شده متعلق به ۱۵ شرکت می‌باشد، همین‌طور از میان سهم مورد مبادله سهام شرکت‌های معدنی و صنعتی چادرملو و حق تقدم پارسیان از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.