کتاب جامع حسابرسی

گروه بورس- «کتاب جامع حسابرسی» نوشته اسماعیل علی‌نیا انتشار یافت.

به گزارش خبرنگار ما این کتاب که شامل متن کامل استانداردهای حسابرسی ایران، اصول حسابرسی و آیین رفتار حرفه‌ای است در ۱۱ فصل و براساس محتوای عملیات حسابرسی و اصول و ضوابط حرفه‌ای مربوط، طبقه‌بندی و ارائه شده است. مطالب کتاب با بهره‌گیری از الگوهای نوین آموزشی به شکل پرسش، نکته، جدول و نمودار تشریح شده است. فصل‌های «کتاب جامع حسابرسی» شامل:

آشنایی با دانش حسابرسی، آیین رفتار حرفه‌ای، مسوولیت حسابرس در ارتباط با تقلب و...، کیفیت در حسابرسی، پیشنهاد خدمات حسابرسی، مذاکرات مقدماتی و عقد قرارداد حسابرسی، برنامه‌ریزی، عملیات اجرایی، گزارشگری حسابرسی، استانداردهای بررسی اجمالی، استانداردهای خدمات اطمینان‌بخشی و استانداردهای خدمات مرتبط. این کتاب در قطع وزیری پالتویی و در داخل کلاسور ارائه شده تا مطالعه‌کنندگان بتوانند به اختیار و براساس مدت زمان مطالعه، صفحات کتاب را جدا کرده و مطالعه کنند. این کتاب در ۱۰۵۰ صفحه با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه از سوی «نشر فکر سبز» منتشر شده است.

مطالعه این کتاب به حسابداران و حسابرسان متقاضی شرکت در آزمون جامعه حسابداران رسمی و دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد حسابداری دارند پیشنهاد شده است.