گروه بورس- عدم خرید صف فروش فولاد مبارکه باعث شد شاخص رشد 75 واحدی را ثبت کند. در این میان سایر نمادهای مورد اقبال بازار نیز به رشد شاخص کمک کردند. نمادهای «کچاد»، «حکشتی»، «وامید»، «شپنا» و «سخزر» شاخص را بالا کشیدند. در همین بازار معاملات سایر نمادهای گشایش یافته سیمانی نیز وضعیت شاخص را با رشد 74واحدی و رسیدن به رقم 12 هزار و 869 واحد مواجه کرد.

ارزش کل معاملات دیروز بازار برابر رقم ۵۰۸ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال بود که حدود ۵/۱ درصد این رقم مربوط به معاملات نمادهای سیمانی (خزر، کرمان، هرمزگان و شرق) بود. در معاملات روز گذشته از ۱۳۲ نماد معامله شده، ۵۱ نماد با افزایش قیمت، ۵۴ نماد با کاهش قیمت و ۲۷ نماد دیگر بدون تغییر قیمت بودند. نمادهای معاملاتی سیمان کرمان، زامیاد، چادرملو و پارس‌خودرو بیشترین افزایش نرخ و در مقابل، نمادهای معاملاتی سیمان خزر، چینی ایران، دارویی سبحان و حق‌تقدم رایان سایپا بیشترین کاهش نرخ را در بازار دیروز تجربه کردند.
روز گذشته تعداد بیش از 116 میلیون سهم میان 8 هزار و 273 نفر سهامدار در 18 هزار مرتبه معامله شد و نماد معاملاتی کشتیرانی به عنوان پرطرفدارترین و پرمعامله‌ترین سهم دیروز شناخته شد. در این روز نمادهای معاملاتی گل‌گهر با قیمت 30 هزار و 361 ریال و سرمایه‌گذاری پتروشیمی با قیمت 550 ریال به ترتیب عنوان ارزان‌ترین و گران‌ترین سهم را کسب کردند. همچنین نمادهای سرمایه‌گذاری غدیر، سرمایه‌گذاری امید و توسعه معادن روی در صف بیشترین تقاضای خرید و نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و سیمان شرق در صف بیشترین تقاضای فروش جای گرفتند.
در میان اخبار روز گذشته بازار می‌توان به بازگشایی هفت نماد معاملاتی از جمله چینی ایران، دارویی سبحان، پشمبافی توس و ورزیران اشاره کرد. همچنین در پایان روز کاری گذشته شش نماد معاملاتی جهت برگزاری مجمع عمومی سالانه متوقف شدند.