کسب تندیس زرین سرآمدی روابط‌عمومی کشور توسط گهرزمین

نهمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران با حضور شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی و جمعی از استادان دانشگاه، مدیران و صاحب‌نظران روابط عمومی کشور در مرکز همایش بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این رویداد، روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌ها بر اساس ۸۱ شاخص مورد ممیزی قرار گرفتند و در پایان طبق مجموع امتیازات اخذ شده، جایگاه آنان در مسیر سرآمدی مشخص شد.

این آیین با هدف سوق دادن روابط عمومی‌‌ها به سمت سرآمدی، ارتقای کیفیت فعالیت‌‌ها و انطباق آنها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی برگزار شد.

در این همایش با اهدای نشان ویژه مدیر ارشد تعالی گر ارتباطی از مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن گهرزمین، تقدیر شد.

و در ادامه همایش بر اساس ۸۱ شاخص مورد ممیزی از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سنگ‌آهن گهرزمین با اهدای تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی ایران انتخاب شد و تجلیل به عمل آمد.

در این همایش علاوه بر شرکت سنگ‌آهن گهرزمین از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان توسعه و نوسازی معاون و صنایع معدنی ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت ملی صنایع مس ایران، بانک سپه، شرکت ملی فولاد ایران و... تجلیل به عمل آمد.