به گزارش چیلان، در این گردهمایی از سند چشم‌انداز ۱۴۱۰ گل گهر رونمایی شد و این سند مورد بررسی و تشریح قرار گرفت و نیز میثاق‌نامه همدلی برای تحقق این سند چشم‌‌انداز به امضای مدیران عامل شرکت‌های منطقه گل‌‌گهر و شرکت‌های تابعه رسید.

 با محقق شدن سند چشم‌‌انداز ۱۴۱۰، شرکت گل گهر به یکی از شرکت‌‌های بزرگ معدنی و صنعتی بین‌المللی تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گل گهر در این مراسم با تاکید بر اینکه پروژه‌ها، اقدامات و طرح‌های توسعه گل‌گهر همواره بر اساس برنامه‌های استراتژیک این شرکت مسیر خود را پیموده است، گفت: پس از تنظیم و اجرای سند چشم‌انداز ۹۸ گل‌‌گهر، در دوره‌های متفاوت برای توسعه فراز و نشیب‌‌های زیادی به وجود آمد اما همواره سعی شده به سندهای چشم‌انداز پایبند باشیم تا مسیر خود را به خوبی طی کند.

مهندس ایمان عتیقی خطاب به حاضران، مدیران و مسوولان شرکت‌های منطقه اظهار کرد: بعد از این شما جوانان و تلاشگران به عنوان مدیران و نقش‌‌آفرینان حال و آینده منطقه بر چشم‌انداز، تحقق سند چشم‌انداز، حرف‌ها و میثاق‌هایی که امروز می‌‌بندیم بایستید و نگذارید توسعه تغییر کند و گل گهر می‌تواند در تحقق سند چشم‌انداز الگویی برای کشور باشد.

 حمایت از مدیران صنعتی و اقتصادی را وظیفه خود می‌‌دانیم

رئیس حوزه قضایی شهرستان سیرجان نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌‌های گل‌‌گهر در عرصه تولید و اقتصاد گفت: حمایت از مدیران صنعتی و اقتصادی شهرستان که دغدغه تولید دارند را وظیفه خود می‌‌دانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی مدیران گل گهر را فرماندهان جبهه تولید و اقتصادی دانست و افزود: با افراد هنجار‌شکنی که قصد تخریب مواضع تولیدی و مدیران فعال اقتصادی شهرستان را دارند، برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: معتقدیم مدیران معدنی و صنعتی هرچه در جبهه اقتصادی و تولید فعال باشند و پشتیبانی شوند، در جبهه‌های دیگر کشور، اثرات مثبت آن دیده می‌شود.

 گل‌‌گهر را گل سرسبد تولید و صنعت فولاد کشور می‌‌دانند

رئیس هیات‌مدیره شرکت گل‌گهر نیز در این مراسم راه برون‌رفت از شرایط موجود را تولید دانست و گفت: از بعد اقتصادی، حمایت از تولید بهترین راه توسعه و بهبود شرایط است و از بعد اجتماعی نیز تولید با اشتغال‌‌زایی می‌تواند بیکاری را بهبود بخشد و جامعه‌‌ای که در حال تولید باشد، جامعه‌‌ پویایی است و بهترین راه امیدوارکردن جوانان و جامعه نیز تولید است.

دکتر حمیدرضا فولادگر همدلی، انسجام و همت مدیران و کارکنان منطقه گل‌‌گهر را در راستای تحقق سند چشم‌انداز گل‌‌گهر موثر دانست و افزود: در جلسات دولت شاهدیم مجموعه گل‌‌گهر را به لحاظ پیشران بودن و پروژه‌های مهم و پیشرانی که دارد، گل سرسبد تولید و صنعت فولادی کشور می‌دانند و مسلما همگان حمایت خواهند کرد.

گل‌‌گهر مسیر حال به آینده را به خوبی طی می‌کند

معاون امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این گردهمایی گفت: کسانی در اقتصاد موفق‌‌تر خواهند بود که پیش‌‌بینی بهتری از آینده داشته باشند و بتوانند با برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌‌مدت آینده را بسازند.

دکتر حسین مهرابی با تقدیر از توجه مدیران منطقه گل‌گهر به آینده و چشم‌انداز افزود: گل‌گهر به خوبی در حال طی کردن روند و مسیر حال به سوی آینده است و باید با برگزاری چنین نشست‌‌هایی مدیران منطقه را با سندها و برنامه‌های این‌چنینی که در چشم‌انداز تاثیر دارند، بیشتر درگیر کنند تا به دیدگاه بلند مدیران در اجرای بهتر پروژه‌ها کمک کند.