به گزارش فین‌‌‌‌‌‌‌بولد، جاش راجر (Josh Rager)، معامله‌‌‌‌‌‌‌گر و تحلیلگر ارزهای دیجیتال روز ۲۳شهریور در توییتی نوشت که رشد قیمت بیت‌کوین، احتمالا در سال‌۲۰۲۴ و درست پس از رویداد هاوینگ آغاز خواهد شد.

او پیش‌بینی خود را در زمانی انجام داده است که روند قیمت بیت‌کوین در هفته‌‌‌‌‌‌‌های اخیر و پیش از تثبیت در محدوده ۲۰‌هزار دلاری، نشانه‌‌‌‌‌‌‌هایی مثبت از تغییر دارد، بنابراین راجر تاکید می‌کند که سرمایه‌‌‌‌‌‌‌گذاران باید در طول این مسیر و پیش از اوج‌‌‌‌‌‌‌گرفتن قیمت، منتظر فرصت‌های متعددی برای کسب‌‌‌‌‌‌‌ سود باشند. او گفت: تاکید می‌‌‌‌‌‌‌کنم قیمت بیت‌کوین در سال‌آینده احتمالا با نوسان همراه خواهد بود؛ اما جشن واقعی (صعود قیمت) پس از هاوینگ بیت‌کوین در سال‌۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. پیش از آن، فرصت‌های خوبی برای کسب سود از نوسان قیمت بیت‌کوین و آلت‌‌‌‌‌‌‌کوین‌‌‌‌‌‌‌ها وجود خواهد داشت. هوشیار باشید و معاملات خود را هفته‌‌‌‌‌‌‌به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هفته با قیمت بازار پیش‌ببرید.

راجر این صحبت‌‌‌‌‌‌‌ها را با اشاره به توییت خود در ۳ شهریور بیان کرده است. او در این توییت اشاره کرده بود که رالی قیمت سال‌۲۰۲۴، انعکاسی از مسیر رشد بیت‌کوین پس از رویداد هاوینگ خواهد بود؛ به‌ویژه که برآوردها نشان می‌دهد که رویداد هاوینگ بعدی در اوایل مه۲۰۲۴ (اردیبهشت ۱۴۰۳) رخ خواهد داد، زمانی‌که بیت‌کوین به بلاک شماره ۸۴۰‌هزار می‌رسد. او گفت: از آخرین هاوینگ بیت‌کوین، ۸۵۷ روز گذشته و اکنون چرخه آن تقریبا  به کف خود رسیده است (با اختلاف یکی دو‌ماه پس یا پیش)، بنابراین [می‌‌‌‌‌‌‌توان نتیجه گرفت] در این وضعیت بیت‌کوین دیگر به کف قیمت خود رسیده است، مگر اینکه بازار همچنان به ریزش خود ادامه دهد.