گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بیمه رازی در گفت‌و‌گو با نقدینه با تاکید بر اینکه شرکت‌های بیمه با پرداخت سریع خسارات، می‌توانند اعتماد از دست رفته مردم به صنعت بیمه را بازگردانند، تصریح کرد: جلب رضایت بیمه‌گذاران با پرداخت سریع خسارات اتفاق می‌افتد.وی اصلی‌ترین شعار بیمه رازی را تاکنون سرعت در پرداخت خسارت ذکر کرد و گفت: همین امر موجبات رضایت بیمه‌گذاران را فراهم کرده و این قضیه به‌صورت یک موضوع ارزشی در تمامی شعب و نمایندگی‌های بیمه رازی رعایت می‌شود.

مظلومی در مورد وضعیت این شرکت در بخش تولید حق بیمه گفت: حجم حق بیمه تولیدشده از سوی بیمه رازی در سال‌جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۳ با ۲۰ درصد رشد همراه شده، ضمن اینکه شرکت در سال ۹۳ هم نسبت به سال ۹۲ با حدود ۱۰۰ درصد رشد در تولید حق بیمه رو‌به‌رو بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که میانگین رشد در صنعت بیمه ۵/ ۷ درصد بوده است، بیمه رازی توانسته به رشد ۲۰ درصدی دست پیدا کند و افزایش تعداد بیمه‌نامه‌های صادرشده نشان از افزایش اعتماد مردم به این شرکت بیمه دارد.

مدیرعامل بیمه رازی درباره سود سهام این شرکت هم اظهار کرد: شرکت در سال ۹۳ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به‌عنوان سود سهام اندوخت و در سال‌جاری این سود را ۳۰ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده که خوشبختانه موفق شده است در مدت سه ماه با پوشش ۲۵ درصدی این درآمد به وعده‌های خود عمل کند.