گروه بنگاه‌ها: در جریان سفر معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی به استان آذربایجان غربی، سردخانه ۶۰۰۰ تنی گلشاد علی رحمتی افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی، برای احداث ساختمان و تجهیز این سردخانه بالغ ‌بر ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات SME و خرید باکس پالت از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی توسط بانک کشاورزی شعبه مرکزی ارومیه تامین اعتبار و پرداخت شد. بر اساس این گزارش با افتتاح این طرح ۸ نفر به‌صورت مستقیم و ۱۰ نفر به‌صورت غیر‌مستقیم مشغول به کار شدند. این گزارش می‌افزاید، در جریان این سفر مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه از واحدهای تولیدی گلخانه‌ای هیدروپونیک توت فرنگی ارومیه و شرکت دانش بنیان رویان آذربایجان که با استفاده از تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی به بهره‌برداری رسیده‌اند، بازدید کردند. این دو طرح در زمینه تولید پایه‌های نهال رویش سیب، پایه‌ای اختصاص هلو، شلیل، بادام و آلو و تولید انواع رُز هیبرید با بیش از ۴۰ رقم و انواع گل‌های زینتی فعالیت می‌کنند. گروه بنگاه‌ها: در جریان سفر معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی به استان آذربایجان غربی، سردخانه ۶۰۰۰ تنی گلشاد علی رحمتی افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی، برای احداث ساختمان و تجهیز این سردخانه بالغ ‌بر ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات SME و خرید باکس پالت از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی توسط بانک کشاورزی شعبه مرکزی ارومیه تامین اعتبار و پرداخت شد. بر اساس این گزارش با افتتاح این طرح ۸ نفر به‌صورت مستقیم و ۱۰ نفر به‌صورت غیر‌مستقیم مشغول به کار شدند. این گزارش می‌افزاید، در جریان این سفر مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه از واحدهای تولیدی گلخانه‌ای هیدروپونیک توت فرنگی ارومیه و شرکت دانش بنیان رویان آذربایجان که با استفاده از تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی به بهره‌برداری رسیده‌اند، بازدید کردند. این دو طرح در زمینه تولید پایه‌های نهال رویش سیب، پایه‌ای اختصاص هلو، شلیل، بادام و آلو و تولید انواع رُز هیبرید با بیش از ۴۰ رقم و انواع گل‌های زینتی فعالیت می‌کنند.

مجوز انجام مراحل سه‌گانه ارزی

بانک حکمت ایرانیان صادر شد

گروه بنگاه‌ها: بر اساس مجوز اداره کل نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بانک حکمت ایرانیان موفق به اخذ مجوز مرحله سوم ارزی شد. بانک حکمت ایرانیان در راستای ورود به مرکز مبادلات ارزی کشور، اکنون با کسب مجوز مرحله سوم ارزی می‌تواند به مشتریان خود خدماتی همانند انعقاد قراردادهای فاینانس و ورود به بازار‌های ارزی بین بانکی را ارائه دهد. بانک حکمت ایرانیان با به‌دست آوردن مجوز مرحله سوم ارزی، علاوه‌بر خدمات مذکور،همه خدمات ارزی از جمله گشایش اعتبارات اسنادی، بروات اسنادی، صدور ضمانت‌نامه‌های ارزی و واردات از محل ثبت سفارش را به مشتریان خود ارائه می‌کند تا در راستای ارائه خدمات مطلوب و شایسته بانکی گام بردارد.

معاون اداری و مالی بیمه دانا منصوب شد

گروه بنگاه‌ها: دکتر بیژن صادق، مدیر‌عامل بیمه دانا طی حکمی علیرضا عاطفی را به سمت معاون اداری و مالی این شرکت منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا علیرضا عاطفی که مدرک کارشناسی خود را در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران وکارشناسی ارشد را در رشته مدیریت اجرایی از این دانشگاه دریافت کرده است، پیش از این در سمت‌های معاون اداره حسابداری کارکنان، رئیس اداره حسابداری، رئیس اداره سرمایه‌گذاری، وام‌ها و رسیدگی به اسناد، معاون شعب آزادی وکاشانی، معاون مجتمع تخصصی اموال، رئیس شعب آزادی و انقلاب و رئیس مجتمع تخصصی اشخاص بیمه دانا فعالیت کرده است.