گروه بازار پول - شرکت پرداخت نوین آرین وابسته به بانک اقتصاد نوین به منظور قدردانی از پذیرندگان پایانه‌های فروشی که از دستگاه پایانه فروش بانک اقتصاد نوین استفاده می‌کنند، اقدام به برگزاری طرح ارمغان کرده است. به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت نوین آرین، نخستین دوره ارمغان نوین از تاریخ هفتم شهریور، مقارن با میلاد امام عصر (عج) تا بیست و یکم مهرماه، مقارن با عید سعید فطر برگزار می‌شود و به پذیرندگان واجد شرایط به قید قرعه جوایز نفیسی تعلق می‌گیرد.

شرایط شرکت در قرعه‌کشی

برای پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصاد نوین، شرایطی تعیین شده است که براساس فروش بیشتر از طریق دستگاه پایانه فروش بانک اقتصاد نوین و انجام تراکنش با هر یک از کارت‌های عضو شتاب، امتیاز بیشتری به پذیرنده تعلق می‌گیرد و با افزایش امتیاز کسب شده، امکان برنده شدن در قرعه‌کشی بیشتر خواهد بود. شرایط یاد شده عبارتند از:

* اولین تراکنش بیش از یکصد هزار ریال در طول اجرای طرح، پنج امتیاز

*هر تراکنش بیش از یکصد هزار ریال، یک امتیاز

* در تراکنش‌هایی که مبلغ آنها بین یکصد هزار ریال تا یک میلیون ریال است به ازای هر یکصد هزار ریال، یک امتیاز

* به تراکنش‌های بیش از یک میلیون ریال ده امتیاز تعلق می‌گیرد.

مدت برگزاری طرح ارمغان اول

این طرح از تاریخ هفتم شهریورماه مقارن با میلاد امام عصر آغاز شده و تا بیست‌ویکم مهر ماه، مقارن با عید سعید فطر ادامه دارد. در تاریخ سی‌ام مهر ماه، قرعه‌کشی انجام می‌گیرد و اسامی برندگان در روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد.

هدایای ارمغان اول

برای برندگان طرح ارمغان هدایایی در نظر گرفته شده که به قرار زیر است:

*هشتاد سکه تمام بهار آزادی برای هشتاد نفری که بیشترین امتیاز را کسب کنند.

*یک دستگاه خودروی مگان برای یک پذیرنده به قید قرعه از بین نفراتی که بیش از ۱۰۰امتیاز کسب کرده‌اند.

*یکصد سفر به جزیره کیش و اقامت در هتل داریوش برای یکصدنفر به قید قرعه برای پذیرندگانی که بیش از ۱۰امتیاز کسب کرده باشند.

پذیرندگان پایانه‌های فروش می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت www.pna.co.ir مراجعه نمایند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات بیشتر را از طریق تماس با مرکز ۲۴ساعته امداد نوین با شماره‌تلفن ۴۸۰۳۱۴۸۰-۰۲۱ و تماس با نمایندگی شرکت پرداخت نوین در استان‌ها کسب نمایند.