گروه بازار پول- استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس نیز به سامانه جامع اطلاع‌رسانی بانک‌تجارت پیوستند. به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت از این پس مشتریان این بانک در مراکز استان‌های یادشده نیز می‌توانند بدون نیاز به استفاده از هرگونه پیش‌شماره و تنها با گرفتن شماره ۴رقمی ۱۵۵۴ به طور مستقیم و رایگان با مراکز جامع اطلاع‌رسانی بانک‌تجارت تماس برقرار کرده و ضمن دریافت هرگونه اطلاعات مورد نیاز، دیدگاه‌ها، انتقادها و پیشنهادهای خود را بامدیران بانک در میان بگذارند.

بانک تجارت جهت تسهیل استفاده از سامانه پاسخگویی بانک تجارت در سایر شهرهای استان‌های یادشده این امکان را ایجاد نموده که هموطنان عزیز بتوانند بدون پرداخت هزینه اضافی و تنها با گرفتن پیش‌شماره مرکز استان مذکور به شماره ۴رقمی ۱۵۵۴ از امکانات این سامانه استفاده کنند.

از دیگر امکانات مرکز جامعه اطلاع رسانی بانک تجارت می‌توان به قابلیت‌های ارسال پیام‌های الکترونیک برای مشتریان از طریق سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.tejaratbank و نیز دریافت پیام‌های صوتی در تمامی ساعات شبانه‌روز اشاره کرد. همچنین تا پایان سال جاری امکان پاسخگویی به پیام‌های ارسالی از سوی مشتریان از طریق SMS و گفت‌و‌گوی بر خط (Chat) نیز در سامانه جامع اطلاع رسانی بانک ایجاد خواهد شد. کارشناسان این مرکز آماده پاسخگویی به کلیه سوالات هموطنان در زمینه انواع خدمات بانکی و نیز ارائه اطلاعات مورد نیاز به آنان می‌باشند.

گفتنی است شماره تلفن ۱۵۵۴-۰۲۱ (۹۰خط) نیز برای تماس هموطنان در دیگر نقاط کشور با این مرکز در نظر گرفته شده است. بنابر اعلام روابط‌عمومی بانک تجارت، به زودی هموطنان عزیز سایر استان‌های کشور نیز با استفاده از شماره ۱۵۵۴ به صورت مستقیم و بدون نیاز به پیش‌شماره قابلیت اتصال به سامانه جامع‌اطلاع‌رسانی بانک تجارت را خواهند داشت.