گروه بنگاه‌ها- موسسه مالی و اعتباری صالحین در راستای ارائه خدمات نوین، خدمتی جدید را با عنوان «طرح نگین» به مشتریان خود عرضه می‌کند. مزایای آن به گونه‌ای است که می‌تواند در طرح‌های تسهیلاتی با دیگر بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری مشابه رقابت کند. محسن دلبری، معاون بازاریابی و اعتبارات با بیان مطلب فوق، هدف از به اجرا درآوردن طرح «نگین» را ارتقای کیفی و کمی سبد خدماتی موسسه، گسترش سهم بازار و ارائه خدمات مالی موردنیاز جامعه و به خصوص ارائه تسهیلات با شرایط متنوع به اقشار و افراد مختلف جامعه دانست.

وی در ادامه به تشریح مختصر طرح نگین پرداخت و افزود: طرح نگین یکی از طرح‌های جدید تسهیلاتی موسسه می‌باشد، طرحی است که در آن تا یک و نیم برابر میانگین موجودی حساب مشتریان، تا سقف مبلغی یک میلیارد ریال و تا سقف بازپرداخت ۶۰ ماهه و تا ۵/۱ برابر مبلغ میانگین حساب خود، با نرخی مطلوب تسهیلات دریافت نمایند.

وی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به ضوابط و بخشنامه جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم دریافت سپرده جهت پرداخت تسهیلات، جای خالی طرحی که در آن مشتریان بتوانند بر مبنای میانگین گردش حساب و بدون نیاز به سپرده‌گذاری ثابت، تسهیلات دریافت کنند، در میان سبد خدمات موسسه خالی بود که با تلاش‌های صورت گرفته، پیشنهادهای مطروحه و هم‌فکری مناطق و شعب این طرح نیز به سبد خدمات موسسه افزون گردید.