گروه بنگاه‌ها: مدیر عامل بانک سامان در مراسمی به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه این بانک در بسیاری از مواقع یک گام جلوتر از رقبا حرکت کرده است، از ورود محصولات جدید بانک سامان به بازار خبر داد. به گزارش ایسنا، ولی‌الله ضرابیه با بیان اینکه نوآوری حرکت در مسیر حقوق مشتری از برنامه‌های مهم این بانک است، اظهار کرد: وفادارسازی مشتریان با نگاه سرعت، سادگی و راحتی، مسیری است که بانک سامان برای پاسخگویی نیازهای متفاوت و متنوع مشتریان دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه در گذشته بانک سامان اولین اینترنت بانک را ارائه کرده است، گفت:‌ نت بانک سامان به عنوان یک وبگاه مقصد و نه فقط مکانی برای تراکنش، به زودی عرضه می‌شود و من از رسانه‌ها می‌خواهم که مقایسه‌ای بین این وبگاه با دیگر درگاه‌های الکترونیکی بانک‌ها انجام بدهند.

ضرابیه از آماده سازی بانک برای پذیرش در بورس و ارائه خدماتی مثل صدور اوراق مشارکت، گواهی سپرده، اوراق صکوک و راه‌اندازی واحد مشاور و سرمایه‌گذاری در شعب بانک به عنوان دیگر فعالیت‌های بانک سامان نام برد.

وی ادامه داد: هزار و ۷۰۰ پرسنل بانک سامان با فرهنگ سازمانی خاص به کار تیمی و نتیجه‌گرا و سلامت کاری اعتقاد دارند.

او از رسانه‌ها خواست در عین شفافیت و اطلاع‌رسانی، تاثیرات مثبت بانکداری خصوصی در یک دهه گذشته در صنعت بانکداری را منعکس کنند و بااطلاع‌رسانی صحیح تصویر مثبت و غیرمغرضانه‌ از محدودیت‌هایی که در صنعت بانکداری خصوصی کشور حاکم است، ارائه کنند تا شکوفایی و رشد بانکداری خصوصی باعث اشتغالزایی هر چه بیشتر شود.