افتتاح واحد تجاری ویژه بانک رفاه در 22بهمن امسال

گروه بازار پول - اولین واحد تجاری ویژه بانک رفاه در تاریخ ۲۲ بهمن سال‌جاری همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود. به گزارش خبرنگار دنیای اقتصاد، دکتر پیمان نوری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک رفاه در افتتاح چهارمین واحد خدمات ویژه بازنشستگان با بیان این مطلب اظهار داشت: بانک رفاه پس از افتتاح واحد‌های خدمات ویژه بازنشستگان واحد‌های تجاری ویژه‌ای را برای عموم افتتاح خواهد کرد که در نوع خود در سطح کشور بی‌نظیر خواهد بود.

نوری تصریح کرد: به‌طور کلی ساختار واحد‌های تجاری ویژه با واحد‌های معمولی متفاوت است و امکانات ویژه‌ای برای سهولت امور مشتریان این شعب پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال جاری ۲۰واحد خدمات ویژه بازنشستگان در تهران راه‌اندازی می‌شود تصریح کرد: بانک رفاه

یک میلیون و یک‌صد هزار مستمری‌بگیر دارد که در حدود ۴۰۰شعبه وظیفه ارائه خدمات به این تعداد مستمری‌بگیر را دارند. وی ادامه داد: با فرض اینکه همه شعب هم به این تعداد مستمری‌بگیر خدمات ارائه کنند باز هم جوابگوی این تعداد بازنشسته نیست.

نوری افزود: در یک حرکت مثبت در بانک رفاه و سازمان تامین اجتماعی طرح تقسیم روزهای ماه برای مستمری‌بگیران بانک تدوین شد که در بلندمدت تا حدودی از مشکلات کاست.

وی گفت: پس از نوبت‌بندی، ایده‌ای شکل گرفت که خدمات ویژه‌ای برای بازنشستگان در نظر بگیریم که حضور کارمندان منتخب، پزشک به هزینه بانک، تلویزیون، نوبت‌دهی الکترونیکی، تلفن مجانی و پول‌شمار از جمله این خدمات ویژه است.

وی خدمت جدیدی را برای واحدهای بعدی خدمات ویژه بازنشستگان اعلام کرد که در آنها از بازنشستگان خبره تامین اجتماعی برای ارائه مشاوره به مستمری‌بگیران در این واحدها استفاده خواهد شد.

واحدهای شکوفه و پامنار به عنوان پنجمین و ششمین واحدهای خدمات ویژه بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی بانک رفاه همزمان با عید سعید فطر با حضور مددی رییس سازمان تامین اجتماعی و پیمان نوری مدیرعامل این بانک افتتاح شد.