طبق گفته فرشاد حیدری، معاون نظارتی این بانک حدود ۲ درصد از سپرده‌گذاران سپرده بالای ۲۰۰ میلیون تومان داشته‌اند. براساس تصمیم جدید، قرار شده تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به تمامی این سپرده‌گذاران پرداخت شود. در واقع باید ۹ هزار نفر، نفری ۲۰۰ میلیون تومان سپرده دریافت کنند. البته با توجه به اینکه سودهای پس از شهریور ۹۴ از آخرین مانده سپرده‌ها کاسته می‌شد، تمامی سپرده‌گذاران به مقدار ۲۰۰ میلیون تومان دریافت نمی‌کنند. اگر تمامی سپرده‌گذاران ۲۰۰ میلیون تومان دریافت کنند، نیاز به ۱۸۰۰ میلیارد تومان منابع است. حتی اگر ۵۰ درصد سپرده‌گذاران نیز حائز دریافت ۲۰۰ میلیون تومان باشند، منابعی در حدود ۹۰۰ میلیارد تومان نیاز است. این در حالی است که سپرده‌ها دیگر به شکل علی‌الحساب پرداخت نمی‌شود و مراجعان قبلی نیز می‌توانند ۱۰ درصد باقیمانده سپرده خود را دریافت کنند که به معنی یک بار مالی جدید برای این مرحله است. بنابر اعلام حیدری، در این مرحله بانک مرکزی ۵۰۰ میلیارد تومان خط اعتباری اختصاص داده است و مجموع خط اعتباری از سوی بانک مرکزی به ۲ هزار میلیارد تومان رسیده است.

با تصمیم جدید، امکان مراجعه مشتریان مشمول مرحله پنجم طرح فرآیند ساماندهی (پرداخت سپرده‌های تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان) به هر یک از شعب منتخب موسسه کاسپین برای تعیین تکلیف و دریافت سپرده خود به ماخذ مانده یک شهریور ۹۴، به‌صورت علی‌الحساب یا سپرده‌گذاری با نرخ مصوب بانک مرکزی نزد موسسه اعتباری کاسپین همچنان وجود دارد.تمام مشتریان مشمول مراحل اول تا پنجم فرآیند ساماندهی (تا سقف ۲۰۰ میلیارد تومان) نیز از روز شنبه هفته آینده می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب منتخب موسسه کاسپین نسبت به دریافت مبالغ یا سپرده‌گذاری مبلغ کسر شده تحت‌عنوان ذخیره احتیاطی (١٠ درصد کسر شده از مانده سپرده ها) اقدام کنند.

همچنین سپرده‌گذاران با مبالغ بیش از ۲۰۰ میلیون تومان نیز از شنبه آینده با در دست داشتن اسناد و مدارک مثبته سجلی، دفترچه و گواهی سپرده‌های خود می‌توانند با مراجعه به شعب منتخب موسسه کاسپین حداکثر تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از سپرده‌های خویش را حسب رویه معمول دریافت یا نزد آن موسسه سپرده‌گذاری کنند. همچنین سخنگوی بانک مرکزی نیز با تاکید بر اینکه کار تسویه سپرده‌ها در تعاونی اعتبار فرشتگان مطابق با برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است، گفت: ۱۰ درصد کسر شده از مانده سپرده‌ها، به مردم بازگشت داده می‌شود.علی کریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر از برنامه‌ریزی بانک مرکزی برای تسویه حساب سپرده‌های مردم در تعاونی اعتبار فرشتگان خبرداد و گفت: مطابق با وعده مسوولان بانک مرکزی در گذشته، ۱۰ درصد کسر شده از سپرده‌های مردم به‌عنوان ذخیره احتیاطی که نگرانی‌هایی را میان سپرده‌گذاران ایجاد کرده بود، به آنها پرداخت خواهد شد و به این ترتیب، همه سپرده‌گذارانی که مطابق با برنامه بانک مرکزی، طی ۵ مرحله سپرده‌های خود را دریافت کرده بودند، می‌توانند از بیستم آبان‌ماه برای دریافت این ۱۰ درصد به شعب منتخب مراجعه کنند.سخنگوی بانک مرکزی با بیان اینکه فهرست شعب منتخب کاسپین برای انجام امور تسویه سپرده‌های مشتریان، روی سایت بانک مرکزی و این موسسه قرار دارد، افزود: مردم تنها باید به این شعب مراجعه کنند و کار دریافت سپرده‌های خود را انجام دهند.وی تصریح کرد: همچنین براساس زمان‌بندی انجام شده، قرار بر این است که با شناسایی اموال و دارایی‌های این تعاونی‌ها، کار تسویه سپرده‌گذاران انجام شود.