گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بانک رفاه، انتشار اخبار نادرست مبنی‌بر خروجش از کشور را بی‌اخلاقی رسانه‌ای توصیف کرد و گفت: همه اسناد مربوطه را به‌صورت مکتوب به مقامات کشور ارسال کرده‌ام و هیچ شبهه‌ای در این زمینه وجود ندارد. علی صدقی روز شنبه در گفت‌وگو با «ایرنا» درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها در دو روز گذشته مبنی‌بر خروجش از کشور افزود: در دفتر کارم در بانک نشسته‌ام؛ پنج‌شنبه‌ها ادارات ستادی بانک تعطیل است و من نیز تلفن همراه خود را خاموش کرده بودم.صدقی تاکید کرد: من همه مسائل را به‌صورت مکتوب به مقام‌های قانونی کشور ارسال کرده‌ام و هیچ شبهه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

وی با یادآوری اینکه حدود یک سال است مسوولیت این بانک را برعهده دارد، گفت: امور مالی بانک همان روند مدیران پیشین را در مورد مدیرعامل و هیات‌مدیره جدید بانک اعمال کرده است که همه اسناد آن در مجمع عمومی بانک که در اسفند ۹۴ تشکیل شد، مورد بررسی قرار گرفت.

صدقی تاکید کرد: از آنجا که هنوز این اسناد تعیین تکلیف نشده بود، حق برداشت حقوق از حساب را نداشته‌ام؛ بنابراین هیچ حقوقی در مدتی که در بانک رفاه مسوولیت گرفته‌ام، دریافت نکرده‌ام.مدیرعامل بانک رفاه درباره خبرسازی‌ها درباره خروجش از کشور در هفته گذشته نیز اظهار کرد: «اینکه روز پنج‌شنبه که ادارات ستادی بانک تعطیل و ممکن است من به مسافرت رفته و تلفن همراهم را خاموش کرده باشم، به دروغ بگویند که فرار کرده است، چه مبنا و توجیهی دارد.»صدقی تاکید کرد: «برای چه و به چه دلیل باید فرار کنم؟ مگر جرمی مرتکب شده‌ام؟ اینگونه اخبار دروغ منتشر کردن خلاف تقوا و انصاف است و در هیچ مکتبی وجود ندارد.»صدقی درباره انتشار برخی اخبار تایید نشده مبنی بر برکناری وی توسط علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار کرد: درباره عزل مدیرعامل بانک باید مجمع عمومی تصمیم بگیرد ضمن آنکه درباره تصمیم آقای ربیعی اطلاعی ندارم.