گروه بنگاه‌های اقتصادی: از مهم‌ترین فاکتورهای ایجاد مزیت رقابتی، رویکرد مشتری‌مداری به جای دیگر رویکردهای موجود بازار است که حداکثر شبیه‌سازی را بین خواست مشتری و محصول قابل ارائه، اجرا و پیاده‌سازی می‌کند. در این میان بخش‌های عمرانی و معدنی کشور از حوزه‌های تاثیرگذار بر تمامی شاخص‌های اقتصادی هستند که ابزار اجرای تعهدات آنها، ماشین‌آلات سنگین مورد نیاز این بخش است. براساس همین رویکرد، بخش‌بندی مشتریان بر مبنای حوزه فعالیت و نیاز آنها به ماشین‌آلات، در شرکت «تیراژه ‌ماشین» صورت گرفته که نتیجه این تقسیم‌بندی، ایجاد کامل‌ترین سبد محصولات در این حوزه شامل انواع لودر، انواع بولدوزر، انواع بیل، انواع غلتک و انواع لیفتراک است. در این زنجیره، محصولات جدید اضافه شده به این سبد براساس نیاز مشتریان، لودر با گیربکس برقی و بیل مکانیکی سنگین بوده است که بر مبنای همین نیازسنجی، لودر ۵ تن شرکت «تیراژه ماشین» به گیربکس برقی مجهز شده و بیل مکانیکی سنگین ۳۶ تن نیز به سبد محصولات این شرکت اضافه شده است. همچنین لودر ۶ تن نیز به درخواست مشتریان با گیربکس برقی به همراه بیل مکانیکی ۴۹ تن در فرآیند تکمیلی این سبد قرار دارند.

تنها شرکت دریافت‌کننده نشان حمایت از مصرف‌کننده

آن‌طور که مهندس مازیار رستم‌نژاد، مدیرعامل شرکت تیراژه ماشین می‌گوید تمامی این تحولات به‌عنوان بخشی از این رویکرد اجرا شده است. این فعال اقتصادی در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» افزود: محور اصلی ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت تیراژه ماشین، نگاه به خدمات‌رسانی به مشتریان و مقوله خدمات پس از فروش است که این شرکت با دارا بودن نمایندگی‌های گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور به همراه اکیپ مجهز سرویس میدانی، مفتخر است که به‌عنوان شرکت تولیدکننده ماشین‌آلات، تنها شرکتی است که لوح تقدیر و گواهی‌نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را از سازمان ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اخذ کرده است.

مدیرعامل شرکت تیراژه ماشین همچنین با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این شرکت در سال ۱۳۹۴ و نیز برگزاری مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس هلدینگ تیراژ، تصریح کرد: شرکت تیراژه ماشین هم اکنون سهم بزرگی از بازار ماشین‌آلات سنگین عمرانی و راهسازی را به خود اختصاص داد و در نظر دارد که این سهم را متناسب با نیاز بازار افزایش دهد. رستم‌نژاد در عین حال خواستار حمایت دولت از فعالیت بخش خصوصی در این حوزه شد و اعلام کرد: با توجه به روی کار آمدن دولت یازدهم، امید داریم تصمیم‌سازی‌های مسوولان، بیش از پیش با فعالیت بخش خصوصی همراه باشد و ثبات قوانین صحیح را در این حوزه فعالیت شاهد باشیم.