ارز، مادر همه بازارهاست و قدرت خرید ریال را تعیین می‌کند. تجار، بازرگانان و صنعتگران برای تصمیمات تجاری و حواله‌های ارزی در پی تحلیل سناریوها و روندهای نرخ ارز هستند. همچنین طلا و سکه به عنوان دارایی‌هایی امن و حفظ ارزش پول استفاده می‌شود و نوسانات و مالیات‌های جدید آن ‌به ویژه مالیات بر عایدی سرمایه (CGT) برای همه مهم است.

در این دوره به تقویم اقتصادی و اثرات بودجه ۱۴۰۱ و انتخابات کنگره آمریکا، سناریوهای ارزی پیش‌رو و عوامل کلیدی اثرگذار، روند بازار طلا و سکه و اثرات مالیات‌های جدید، فرصت‌های بورسی سرمایه‌گذاری در طلا و سکه، اشاره می‌شود.

شرکت در این نشست آنلاین و پرسش و پاسخ زنده آن برای همه فعالان اقتصادی و مدیران تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز هلدینگ‌ها و شرکت‌ها و نیز سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حفظ ارزش سرمایه توصیه می‌شود. فیلم وبینار برای همه شرکت‌کنندگان (حاضر و غایب) در دسترس بوده و می‌توانند در هر زمانی آن را بازبینی و مرور کنند. استاد و تحلیلگر باسابقه این وبینار، سابقه همکاری چندین ساله با مرکز آموزش روزنامه «دنیای اقتصاد» را داشته و تجربه چندین سال تحلیل و مشاوره در بازار ارز و طلا را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد داد.

علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۲۷۱۰۱۷۸ و ۴۲۷۱۰۱۷۵ تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت Lms. den. ir مراجعه کنند.