فارنت: در روزهای گذشته اخباری مبنی بر ارسال دعوت‏نامه‏هایی از سوی شرکت هوآوی برای رویداد ۱۴ آبان این شرکت، منتشر شد. با توجه به اینکه در این دعوت‏نامه‏ها عکسی از یک چیپست Kirin به تصویر کشیده شده و در طراحی آن از یک تم مدارهای الکترونیکی استفاده شده بود، به‏خوبی مشخص بود که قرار است هوآوی از چیپست Kirin ۹۵۰ خود در آن تاریخ رونمایی کند.

پیش‏بینی‏ها همگی بر این نتیجه‏اند که گوشی Mate ۸ اولین گوشی هوآوی خواهد بود که از چیپست Kirin ۹۵۰ برخوردار است و به همین علت هم مراسم رونمایی از چیپ جدید هوآوی، بهترین موقعیت برای رونمایی از این پرچمدار بوده تا به این ترتیب هوآوی بتواند با یک تیر دو نشان بزند.

ظاهرا حالا تیزر تبلیغاتی جدیدی از چین رسیده که نشان می‏دهد این امر تحقق نخواهد یافت. در تیزر مربوط به گوشی Mate ۸، تصویر یک عدد ۸ به همراه تاریخ ۲۶ نوامبر (۵ آذر) به نمایش گذاشته شده است که بر اساس آن می‏توان گفت هوآوی برای رونمایی از پرچمدار جدیدش، مراسم جداگانه‏ای را برگزار خواهد کرد. عدد ۸ به تصویر کشیده در این تیزر نیز از طراحی شبیه به طراحی دعوت‏نامه‏های فوق‏الذکر با تم مدارهای الکترونیکی برخوردار بوده که می‏توان گفت مهر تاییدی است بر اینکه Mate ۸ هوآوی نیز از چیپست Kirin ۹۵۰ بهره خواهد برد.