زنگ تفریح در بین کار

دنیای اقتصاد: این روزها روش کاری بعضی از ما در محیط کار به شکلی است که حتی یک لحظه هم از سر جایمان بلند نمی‌شویم تا کمی به بدن خود استراحت بدهیم. نشستن پشت میز آن هم برای مدت‌طولانی به مرور باعث خستگی بیشتر ما در محیط کار و تمام شدن انرژی زودهنگاممان برای انجام کاری می‌شود.

گاهی یک استراحت کوتاه در بین کارهایی که انجام می دهیم باعث افزایش بازدهی‌مان در محیط کار می‌شود. اپلیکیشن‌های زیادی برای مدیریت سبک کار کردن شما و تعیین یک زنگ تفریح در بین کار وجود دارد . یکی از این اپ‌ها ۳۰/ ۳۰ است. با کمک این اپ می‌توانید پس از انجام یا در حین انجام هر یک از وظایف خود به استراحت بپردازید و با گرفتن انرژی ، مجددا به سراغ انجام کار خود بروید. در اپ ۳۰/ ۳۰ همان‌طور که از نامش هم پیداست شما ۳۰ دقیقه کار و۳۰ دقیقه استراحت می‌کنید.

البته اگر این زمان‌ها برای کار و استراحت زیاد است می‌توانید زمان‌ها را آن‌طور که دوست دارید تنظیم کنید. درواقع شما می‌توانید انجام کارهای مختلف خود را از یک دقیقه تا ۳ ساعت یا کمتر درنظر بگیرید بعد هم براساس آنچه نیاز دارید یک زمان استراحت یا زنگ تفریح برای خود تعیین کنید . این اپلیکیشن بسیار ساده طراحی شده و کار با آن بسیار ساده است. با فهرست‌های مختلف و رنگارنگی که در اپ برای شما در نظر گرفته شده است می‌توانید وظایف خود را یاداشت کنید و در طول زمان هم به وظایف خود اضافه یا کم کنید. رایگان بودن،‌ تعیین کارها و زمان تفریح و کاربری راحت از جمله قابلیت‌های اصلی اپ ۳۰/ ۳۰‌ است. این اپلیکیشن در حال حاضر به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و iOS قرار گرفته است.