Dell به زودی عرضه می‌کند لپ‌تاپ لمسی مبتنی بر ویندوز 8/1
دنیای اقتصاد- در حالی که سیستم‌عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز 1/8 به زودی معرفی می‌شود، دستگاه‌های بیشتری که مبتنی بر این سیستم‌عامل هستند هم به بازار معرفی می‌شوند. حالا شرکت Dell قصد دارد جدیدترین لپ‌‌تاپ لمسی خودش را که مبتنی بر این سیستم‌عامل است، روانه بازار کند.
تنها یک هفته بعد از آنکه شرکت Asus لپ‌‌تاپ هیبریدی جدیدش را با نام T100 معرفی کرد، شرکت Dell هم اعلام کرده است که قصد دارد به زودی لپ‌‌تاپ مجهز به صفحه نمایش لمسی 11 اینچی را با سیستم‌عامل ویندوز 1/8 روانه بازار کند.
نکته جالب در مورد این محصول این است که قیمت آن دقیقا برابر قیمت لپ‌تاپ هیبریدی T۱۰۰ شرکت Asus یعنی ۳۴۹ دلار است. Dell اعلام کرده است که این لپ‌‌تاپ جدید در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد. مدل اول که مبتنی بر پردازنده AMD است، با قیمت ۳۴۹ دلار و مدل دوم که مبتنی بر پردازنده Intel است، با قیمت ۳۷۹ دلار عرضه خواهند شد.
البته بد نیست بدانید که مدل دوم امکان ذخیره باتری تا سقف ۸ ساعت را دارد و از یک نسخه رایگان مجموعه آفیس مایکروسافت هم بهره می‌برد. با این حال اما هنوز اطلاعات کاملی در مورد مشخصات سخت‌‌افزاری این محصول جدید اعلام نشده ، اما شرکت Dell اعلام کرده است که عرضه آن به بازار به زودی آغاز خواهد شد.