دفترچه یادداشت الکترونیکی
دنیای‌اقتصاد- در حالی که همه چیز به سمت دیجیتالی و الکترونیکی شدن پیش می‌رود، بازار محصولات دیجیتال شخصی همچنان رونق می‌گیرد.
دنیای‌اقتصاد- در حالی که همه چیز به سمت دیجیتالی و الکترونیکی شدن پیش می‌رود، بازار محصولات دیجیتال شخصی همچنان رونق می‌گیرد. در این میان کمبود منابع طبیعی مانند چوب و کاغذ باعث شده است که شرکت‌های تکنولوژی به سمت طراحی و تولید محصولاتی مانند کتابخوان‌های الکترونیکی یا دفترچه‌های الکترونیکی روی بیاورند. در همین راستا شرکت Sharp هم به تازگی جدیدترین محصول خودش را که یک دفترچه یادداشت الکترونیکی است، به بازار معرفی کرده است.
این محصول که با مدل WG-N۲۰ به بازار معرفی شده است، امکانات مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی با وضوح تصویر ۶۰۰ در ۸۰۰ پیکسل است و طراحی باریک و سبکی دارد. ابعاد این دستگاه برابر ۱/۱۱ در ۵/۱۵ سانتیمتر بوده و ضخامت بدنه آن به حدود یک سانتیمتر می‌رسد. وزن این دستگاه هم برابر ۲۱۰ گرم است و حمل و جا به جایی آن برای کاربرانش راحت است. این دفترچه یادداشت الکترونیکی قابلیت ذخیره‌سازی ۲۰۰۰ صفحه یادداشت دست‌نویس را دارد و به صورت جالب و منحصر به فردی ۶۰ ساعت شارژ را در خود نگه می‌دارد.
این دفترچه یادداشت مجهز به یک قلم هم هست که باعث می‌شود، حس واقعی کار کردن با یک دفترچه یادداشت معمولی به کاربر القا شود. شرکت Sharp اعلام کرده است که این محصول جدید و جالب را از ماه آگوست آینده و با ۱۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.