تبلت G Pad با بدنه آلومینیومی و نمایشگر 8/3 اینچی
دنیای‌اقتصاد- شرکت LG بالاخره بعد از ماه‌ها انتظار و شایعات مختلف، تبلت جدید خودش را معرفی و رونمایی کرد. تبلت آندرویدی G Pad در نمایشگاه IFA امسال و برای رقابت با رقبای مهمی مانند آی‌پد مینی معرفی شد.
بدنه آلومینیومی این تبلت بر خلاف موبایل‌های هوشمند این شرکت که بدنه پلاستیکی دارند، کیفیت مناسبی دارد. انتخاب سایز ۳/۸ اینچی برای این تبلت هم کاملا حساب شده و جالب بوده است.
برای این کار کارشناسان شرکت LG به اندازه‌گیری میانگین اندازه دست افراد در کشور کره پرداخته و در نتایج تحقیقات خود عرض ۲۹/۱۲۷میلی‌متر را برای یک دستی گرفتن بدون دردسر این تبلت انتخاب کرده‌اند.
LG G Pad دارای پردازنده Snapdragon ۶۰۰ بوده و نمایشگر آن تصاویر را با وضوح FULL HD برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این تبلت مبتنی بر آخرین نسخه از سیستم‌عامل آندروید یعنی ۴.۲.۲ است و به این ترتیب امکان دسترسی کاربران این محصول را به طیف متنوعی از اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای جالب فراهم می‌آورد.
در این میان می‌توان به اپلیکشن‌ QPair اشاره کرد که توسط LG و به صورت پیش‌فرض روی این تبلت نصب شده است. کاربران به کمک آن می‌توانند کنترل امور ساده‌ای مانند پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی را در دیگر دستگاه‌های آندرویدی و از طریق بلوتوث اجرا کنند.
طبق اعلام شرکت LG گویا فروشگاه‌های کره‌ای، اولین میزبان‌های تبلت جدید این شرکت هستند که در سومین هفته سپتامبر در قفسه‌های این فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد.
بعد از آن به تدریج این تبلت وارد بازارهای جهانی می‌شود. با این همه اما شرکت LG هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و زمان دقیق عرضه این تبلت را اعلام نکرده است.