بازار دیجیتال- راه مار مشهور بازی‌های نوکیا را از میان چهار عنصر حیاتی یعنی آب، خاک، باد و آتش که به صورت سه بعدی عرضه شده است پیدا کنید. نوکیا، اخیرا با سه بعدی ساختن بازی Snake در چهار عنصر که هر کدام به ۱۰ مرحله تقسیم شده، با نور پردازی و موزیک مخصوص، مار قدیمی گوشی‌های نسل اول را دوباره زنده کرده و به میان کاربران گوشی‌های خود بازگردانده است. به گفته مدیر بخش فنی وسرپرست بخش بازی‌های نوکیا، بازی مار یک نوآوری در بازی‌های موبایل است که با ترکیب جالبی از بازی‌های موجود و نمایش آن با سبکی استثنایی همراه بوده و به نوعی به هیچ کدام از بازی‌های رایج در موبایل شبیه نیست.

واکنش حسی و سرعت عمل از عوامل اصلی است که شما باید در این بازی داشته باشید. حل معماها، باز کردن درهای بسته و کشف رازها در مدت زمان معین به هیجان این بازی بیشتر از قبل افزوده است.

در بازی یک نفره، بازیکنان می‌توانند در یک ناحیه بازی کنند و یا اینکه به صورت آنلاین با دیگران مسابقه بدهند، وهرکس زمان کمتری داشت برنده است. بازیکنان قادر هستند هر لحظه شاهد وضعیت خود باشند و برای هر سطح از بازی لیست ۵۰ نفر اول را مشاهده نمایند.

جایزه این بازی برای کسی که بتواند تا مرحله ۴۰ این بازی را با موفقیت طی کند آن است که ۲۰مر حله دیگر را از طریق N-Gage که پاییز امسال آماده عرضه می‌شود را می‌تواند مستقیما در گوشی خود ذخیره‌سازی کرده و بازی کند.