بزرگ‌ها همچنان پر مخاطب هستند

بازار دیجیتال- اگر چه این روزها اکثر کاربران لپ‌تاپ به خرید لپ‌تاپ‌های سبک وزن با صفحه نمایش هایی با سایز ۱۳ و ۱۴ اینچ تمایل دارند،اما هنوز هم لپ‌تاپ‌های سایز بزرگ مخاطبان خاص خود را دارند. اکثر گیمرها، علاقه‌مندان به تماشای فیلم با لپ‌تاپ، گرافیست‌ها و... مخاطبان لپ‌تاپ‌های سایز بزرگ هستند.

تولیدکنندگان لپ‌تاپ هم با درک این مطلب در کنار لپ‌تاپ و مینی لپ‌تاپ‌های پر مخاطب، تولید نمونه‌های سایز بزرگ را هم در برنامه خود دارند.

شرکت سونی یکی از برندهایی است که نمونه‌های باقابلیتی در این زمینه به بازار عرضه کرده است.

پس اگر به خرید یک لپ‌تاپ سایز بزرگ از خانواده سونی علاقه‌مند هستید می‌توانید به سراغ مدل VPCF۱۳۷HG/B که یک لپ‌تاپ باقابلیت و البته گران قیمت است بروید. این لپ‌تاپ دارای ویژگی هایی چون، تجهیز به صفحه نمایش ۴/۱۶ اینچ FULL HD است و وزن آن ۲/۳ کیلوگرم است. تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷، رم هشت گیگابایتی از نوع DDR۳، ه ارددیسکی با ظرفیت ۷۵۰ گیگابایت SATA، کارت گرافیک GEFORCE ۴۲۵M با ظرفیت حافظه یک گیگابایت از نوع DDR۳ و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ همچنین به BLU-RAY/RW، پورت USB ۳.۰، WIFI، وب کم، پورت HDMI و... مجهز است.

این لپ‌تاپ با قیمت دو میلیون و ۷۸۵ هزار تومان و با ضمانت شرکت ایران رهجو به بازار عرضه شده است.

همچنین مدل VPCF۱۳۶FG/B از لپ‌تاپ‌های سایز بزرگ این برند است که مانند مدل قبلی به صفحه نمایش ۴/۱۶ اینچی FULL HD مجهز است و وزن آن هم ۲/۳ کیلوگرم است. تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷-۱.۷۳ UP To ۲.۹۳GHZ، رم چهار گیگابایتی از نوع DDR۳، هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت و کارت گرافیک GEFORCE ۴۲۵M با ظرفیت حافظه یک گیگابایت از نوع DDR۳ از ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ ۲/۳ کیلوگرمی به BLU-RAY/ROM، پورت USB۳.۰، و WIFI ، وب کم، پورت HDMI و... مجهز است و با قیمت یک میلیون و ۷۹۵ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

سونی یک نمونه سایز بزرگ دیگر هم در بازار دارد که صفحه نمایش آن ۳/۱۷ اینچ است. این لپ‌تاپ که EC ۲۲ FX/B نام دارد به پردازنده Intel Core i۳-۲.۲۶ GHZ، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.

تجهیز به کارت گرافیکی ATI ۵۴۷۰ با ظرفیت حافظه ۲۵۶ مگابایت، قابل ارتقا تا دو گیگابایت، WIFI،وب کم و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

EC ۲۲ FX/B با قیمت یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان و با ضمانت شرکت پاندا تکنولوژی به بازار عرضه شده است.

از خانواده DELL نیز مدل E۶۵۱۰ از لپ‌تاپ‌های سایز بزرگ با قابلیت است که به پردازنده INTEL CORE I۷، رم هشت گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع FULL HD است.

تجهیز به کارت گرافیکی nVidia NVS ۳۱۰۰M با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت، وب کم، باتری ۹CELL، سیستم شناسایی اثر انگشت و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

این لپ‌تاپ با قیمت دو میلیون و ۵۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت زیگورات به بازار عرضه شده است.

مدل ۱۰۱۵ نیز از سری XPS از لپ‌تاپ‌های سایز بزرگ ارزان قیمت این برند است.

این لپ هم مانند مدل قبلی به صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچی مجهز است و با قیمت ۵۹۵ هزار تومان به بازار عرضه شده است. از خانواده HP هم مدل ۳۰۵۲ اDV۶- به عنوان لپ‌تاپ سایز بزرگ و با قابلیت این برند معرفی شده است.

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچی LED، پردازنده Core i۷ ۱.۶up to ۲.۸ GHz, رم شش گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است. تجهیز به کارت گرافیکی ATI ۵۶۵۰ با ظرفیت حافظه یک گیگابایت، قابل ارتقا تا دو گیگابایت، وب کم، WIFI، سیستم شناسایی اثر انگشت و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ هم با قیمت یک میلیون و ۳۸۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است. از خانواده APPLE هم مدل MC ۳۷۳ از MACBOOK PRO‌های سایز بزرگ و باقابلیت این برند است.

این محصول دارای ویژگی هایی چون، تجهیز به پردازنده Core i۷ ۲.۶۶ UP TO ۳.۰۶، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این MAC BOOK هم ۴/۱۵ اینچ از نوع LED است. تجهیز به کارت گرافیک Geforce ۳۳۰ با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت، وب، بلوتوث، کارتخوان و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

این محصول هم با قیمت دو میلیون و ۷۶۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.