سایز بزرگ‌های پرفروش سونی

بازار دیجیتال- مدل VPCF۱۱۶FG/B از لپ‌تاپ‌های سایز بزرگ پرفروش سونی در بازار داخلی معرفی شد. براساس اعلام ایران رهجو، نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، این لپ‌تاپ ۲/۳ کیلوگرمی دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده Intel Corei۷-، رم چهار گیگابایتی و‌هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۴/۱۶ اینچ از نوع Full HD است.

تجهیز به کارت گرافیکی GeForce ۳۳۰M با ظرفیت یک گیگابایت، بلوتوث، پورت usb، وب کم،wifi و.... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

VPCF۱۱۶FG/B با قیمت یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و با ضمانت ایران رهجو به فروش می‌رسد.

همچنین مدل VPCF۱۲۷HG/B نیز از لپ‌تاپ‌های سایز بزرگ این برند است که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Corei۷ ، رم هشت گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۶۴۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ نیز ۴/۱۶ اینچ از نوع Full HD است.

تجهیز به کارت گرافیکی GeForce ۳۳۰M با ظرفیت یک گیگابایت،Blu-ray/RW، بلوتوث، وب‌کم، wifi و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

لپ‌تاپ مذکور با قیمت دو میلیون و ۵۹۵ هزار تومان و با ضمانت ایران رهجو به فروش می‌رسد.

مدل VPCEB۲۷FG/B/W نیز از لپ‌تاپ‌های ۵/۱۶ اینچی با قابلیت سونی است که به پردازنده Intel Corei۳، رم چهار گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت مجهز است.

وزن این لپ‌تاپ نیز ۷/۲ کیلوگرم است.

لپ‌تاپ مذکور به کارت گرافیکی ATI R. HD ۵۶۵۰ با ظرفیت یک گیگابایت، Blu-ray Combo، بلوتوث، وب‌کم و... مجهز است و با قیمت یک میلیون و ۳۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.