پلیری با قابلیت شست‌وشوی مداوم زیر آب و امکانات مختلف

بازار دیجیتال- شرکت بزرگ و فعال Sony به تازگی و با رسیدن فصل گرم تابستان، محصولات تابستانی خودش را به بازار معرفی کرده است. در این میان اما معمولا محصولات دیجیتال شخصی طرفداران بیشتری داشته و به همین دلیل بیشتر هم مورد توجه قرار می‌گیرند. جدیدترین محصول دیجیتال شخصی این شرکت یک دستگاه mp۳ player است که از سری محصولات Walkman این شرکت به بازار معرفی شده است. این دستگاه همچنین از محصولات قابل شست‌وشو این شرکت است و به همین دلیل هم در فصل تابستان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. به این ترتیب در صورتی که محصول شما به هر دلیل کثیف یا آلوده شد، می‌توانید به راحتی و بدون هیچ نگرانی آن را زیر آب گرفته و حسابی بشویید بدون آنکه هیچ آسیبی به آن برسد.

این محصول همچنین مجهز به تکنولوژی QuickCharge هم بوده و به این ترتیب سریع شارژ شده و آماده استفاده می‌شود. کاربران این محصول کافی است آن را تنها سه دقیقه به برق بزنند تا بتوانند تا ۹۰ دقیقه مداوم از آن استفاده کرده و به موسیقی دلخواهشان گوش کنند.

البته یادتان باشد که هرگز برای شستن این محصول از صابون یا هیچ مواد شوینده دیگری استفاده نکنید، چون این دستگاه با آب هم به قدر کافی تمیز می‌شود. این دستگاه با مدل NWS-W۲۵۲ به بازار معرفی شده است و با ظرفیت حافظه ۲ گیگابایتی با قیمت ۹۹ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.