یک پلیر براق با قطعات الماس و طراحی مدرن

بازار دیجیتال- یک خبر خوب برای طرفداران محصولات لوکس و منحصر به فرد. این خبر، اما بیشتر برای آن دسته از علاقه‌مندان به محصولات لوکس جالب است که از طرفداران تکنولوژی و محصولات مرتبط با آن هستند. به این ترتیب یک محصول دیجیتال شخصی به بازار معرفی شده است که انتظار می‌رود توجه بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند. این محصول یک دستگاه پخش موسیقی قابل حمل یا mp۳ player است که شرکت iRiver آن را با مدل N۱۵ به بازار معرفی کرده است.

N۱۵ طراحی بسیار جالب و مدرنی دارد و می‌تواند توجه اغلب خریداران را به خودش جلب کند. با این همه، اما احتمالا خانم‌ها به خاطر جواهرات روی بدنه این دستگاه، بیشتر به خرید آن تمایل پیدا کرده و در دسته مشتریان پر و پا قرص آن قرار می‌گیرند. این دستگاه طراحی ساده و بدون کلیدی داشته و دارای نمایشگر LED کوچک و لمسی است. این محصول از الماس‌های زیبای ساواروفسکی بهره می‌برد و در دو طرح مختلف طراحی و تولید شده است.

N۱۵ در دو نسخه ۲ و ۴ گیگابایتی طراحی و تولید شده و نمایشگر آن تصاویر را با وضوح ۵۶×۱۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این محصول فایل‌های موسیقی را با فرمت‌های mp۳، WMA، APE، FLAC و WAV برای کاربرانش پخش و اجرا می‌کند و از قابلیت ضبط صدای دیجیتالی هم بهره می‌برد. این محصول جالب و جدید همچنین دارای رادیوی FM بوده و قابلیت ضبط برنامه‌های رادیویی را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

با این همه، اما هنوز این شرکت اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدید و منحصر به فرد را اعلام و منتشر نکرده است.