بازار دیجیتال- زمان کمی تا آغاز تابستان و شروع تعطیلات آن باقی مانده است. در این بین افراد زیادی با برنامه‌‌ریزی‌های مختلف سعی می‌کنند از تعطیلات خود بهترین استفاده را ببرند.

یکی از این برنامه‌ها مسافرت و گردشگری است. در حال حاضر سایت‌های گوناگونی در فضای مجازی وجود دارند که می‌توانند به انتخاب محل مورد نظر شما کمک شایانی کنند. یکی از این سایت‌ها،سایت بانک اطلاعات تورها، گردشگری به آدرس lastsecond.ir.اwww است. در توضیح اهداف راه‌اندازی این سایت آمده است که: «این سایت با توجه به فقدان منابع و مواخذی در صنعت توریسم، گردشگری و بانک اطلاعات تورها و آژانس‌های مسافرتی در ایران راه‌اندازی شده است. با توجه به وجود مکان‌های دیدنی در کشور ایران، بسیاری از آنها به دلیل عدم معرفی صحیح و کامل از دید بسیاری از ما پنهان مانده‌اند. یکی از وظایف و رسالت‌های ما در این سایت این است که این مکان‌ها و نقاط دیدنی کشورمان را به کمک کاربران، مسوولان، متولیان شهرها و استان‌های کشور شناسایی و آنها را به بهترین شکل ممکن به کاربران معرفی کنیم.»
همچنین با توجه به فقدان اطلاع‌رسانی درباره اطلاعات تورهای گردشگری داخلی و خارجی و مکانی که به صورت یکپارچه امکان اطلاع‌رسانی توسط آژانس‌های مسافرتی را داشته باشد، این وب سایت بستری مناسب را برای آژانس‌های مسافرتی فراهم کرده است تا تورها و پکیج‌های خود را به اطلاع افراد برساند. نکته مهم دیگری که در این سایت بسیار جالب است «تالارهای گفتمان» آن است که تمامی کاربران می‌توانند تجربیات خود را از سفرهای داخلی و خارجی به دیگران انتقال داده و طی پرسش و پاسخ حداکثر اطلاعات لازم قبل از سفر به مناطق دلخواه را کسب کرده و با دانش و آمادگی بالاتری نسبت به سفر رفتن آماده شوند.