هم هدفون، هم mp3 player

بازار دیجیتال- در بازار پررونق انواع محصولات دیجیتال شخصی، محصولات پخش موسیقی معمولا طرفداران بیشتری دارند. درست به همین دلیل هم هست که در این بازار هر روز محصولاتی جدید با طراحی و قابلیت‌‌های متنوع و متفاوت روانه بازار می‌‌شوند. شرکت چینی توگو یکی از این تولیدکنندگان جدید است که به تازگی محصولی جالب را به بازار معرفی کرده است. این محصول در واقع یک هدفون بزرگ و قوی است که یک دستگاه mp۳ player کوچک را هم در خودش جا داده است.

با این اوصاف کاربران و علاقه‌مندان به موسیقی می‌‌توانند با استفاده از این محصول دو دستگاه را به صورت یکجا در اختیار داشته باشند و موسیقی مورد علاقه‌‌شان را بدون هیچ واسطه‌‌ای به گوششان بفرستند.

این هدفون مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۵۱۲مگابایت می‌‌رسد. این در حالی است که پورت mini USB این محصول قابلیت اتصال به کامپیوترهای شخصی، شارژ شدن و انتقال فایل‌‌ها را به کاربرانش می‌‌دهد. این هدفون یک محصول حرفه‌‌ای با امکان پخش موسیقی به صورت استریو است و از تکنولوژی کاهش صداهای زائد محیطی هم بهره می‌‌برد.

این محصول در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۱۰ ساعت موسیقی مداوم را در اختیار کاربرانش قرار می‌‌دهد.

بر اساس اعلام شرکت تولیدکننده این محصول، این هدفون جالب به تازگی و با قیمت ۹۹/۱۹۹ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌‌رسد.