یک PMP جدید با طراحی شبیه به موبایل

بازار دیجیتال- شرکت Samsung به تازگی یک محصول جدید را به بازار انواع دستگاه‌های پخش موسیقی قابل‌حمل معرفی کرده است. این محصول جدید با مدل YP-RB به بازار معرفی شده و قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این دستگاه پخش چندرسانه‌ای قابل‌حمل، طراحی ساده و حتی شبیه به گوشی‌های موبایل دارد. این PMP مجهز به یک نمایشگر LCD بزرگ با اندازه ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۹۲۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دستگاه قابلیت پخش و اجرای فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های A،AVI،WMV، MP۴، ASF H.۲۶۴ و DivX را برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد و فایل‌های موسیقی با فرمت‌هایM،MP۳، OGG، WMA FLAC و AAC را اجرا می‌کند.

YP-RB در سه نسخه مختلف ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایتی طراحی و تولید شده است و از امکان پخش تلویزیون دیجیتالی هم بهره می‌برد. این محصول مجهز به یک پورت USB نسخه ۲ پرسرعت بوده و از طریق اتصال به کامپیوتر به صورت همزمان شارژ شده و فایل‌ها را منتقل می‌کند.

آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی Samsung درباره این محصول نشان می‌دهد که قرار است این دستگاه در اواخر ماه مه یا اوایل ماه ژوئن به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد. با این همه، اما این شرکت هنوز اطلاعاتی درباره قیمت عرضه این دستگاه اعلام و منتشر نکرده است.