مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به این سوال که تکلیف ودایع مشترکان مخابرات با توجه به خصوصی ‌شدن این شرکت چه می‌شود، گفت: بارها گفتیم که ودیعه، ودیعه است؛ یعنی همان شرایطی که در سیستم دولتی داشت، در سیستم خصوصی هم دارد؛ زیرا این موضوع قراردادی است بین مشترک و شرکت مخابرات. صابر فیضی در گفت‌وگو با «ایسنا»، درباره مشکل شرکت‌های اینترنتی که گفته شده بود بعد از خصوصی‌سازی مخابرات حل می‌شود، اظهار کرد: سهامدار عمده درباره این موضوع حساسیت نشان داده که باید در این زمینه کار به صورت تعاملی پیش برود و در جلسات رسمی هم رسما اعلام کردند؛ در این زمینه توافقاتی حاصل شده که به سرویس‌دهی رسیده شود؛ یعنی هم شرکت‌ها سود ببرند و هم مخابرات. او افزود: تا به حال مخابرات چندین جلسه با شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت پرسرعت یا ندا برگزار کرده؛ زیرا این شرکت‌ها مستقیما با شرکت مخابرات در ارتباطند؛ باید اول موضوعات آنها با مخابرات حل شود و پس از آن به سراغ شرکت‌های کوچک اینترنتی رفت.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همچنین با اشاره به فعالیت شرکت‌های کوچک اینترنتی و با بیان اینکه وجود ISPها یک درآمد برای مخابرات محسوب می‌شود، تاکید کرد: قرار است مخابرات با آنها هماهنگی داشته باشد تا مردم نیز سرویس بهتری بگیرند و مطمئنا برای هر دو طرف سود خواهد داشت.

فیضی درباره تاثیر هدفمندی یارانه‌ها و ارتباط آن با تعرفه‌های مخابرات تاکید کرد: هدفمندی یارانه‌ها ارتباط مستقیمی با تعرفه‌های مخابرات ندارد، در حوزه مخابرات تا به حال یارانه استفاده نمی‌کردیم؛ یعنی دولت چیزی مستقیم به نام یارانه پرداخت نمی‌کرد.