تلویزیون‌های پرفروش شارپ - ۲ اردیبهشت ۸۹

بازار دیجیتال- مدل LC-۴۰LE۷۰۰M به عنوان تلویزیون lcd-led پرفروش شارپ در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام مادیران، عرضه‌کننده تلویزیون‌های این برند در بازار داخلی، این تلویزیون دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پانل LED ژاپنی، زاویه دید بسیار وسیع (۱۷۶ درجه افقی و عمودی)، روشنایی تصویر بالا و... است.

LC-۴۰LE۷۰۰M همچنین دارای چهار ورودی HDMI، پانل ۱۰ بیتی با قابلیت تفکیک بیش از یک بیلیون رنگ و خروجی صوتی SRS Trusurround XT است.

قابلیت پخش فیلم سینمایی به حالت ۲۴ فریم در ثانیه، کنتراست فوق‌العاده ۲,۰۰۰,۰۰۰:۱ دینامیک و ... از سایر ویژگی‌های این تلویزیون ال ای دی است.

LC-۴۰LE۷۰۰M همچنین تصویر را با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ نمایش می‌دهد. شدت روشنایی این تلویزیون هم ۴۵۰cd/m۲ است.

تجهیز به Bass Enhancer، Surround، صفحه تله تکست، AQUOS Link نیز از سایر ویژگی‌های این تلویزیون است. این تلویزیون با قیمت دو میلیون و ۹۸ هزار تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد. همچنین مدل LC-۶۵RX۱M از تلویزیون‌های با قابلیت این برند در بازار داخلی است.

این تلویزیون دارا ی ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پانل LCD ژاپنی، زاویه دید بسیار وسیع (۱۷۶ درجه افقی و عمودی)، تجهیز به سه ورودی HDMI، قابلیت پخش فیلم سینمایی به حالت ۲۴ فریم در ثانیه است. این تلویزیون هم با قیمت یک میلیون و ۴۹۹ هزار تومان و با ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.