رونمایی ریزپردازنده‌های جدید اینتل
اینتل که به‌دنبال حفظ برتری در مقابل رقیب اصلی‌اش AMD است، مجموعه تراشه‌های رایانه‌ای جدید خود را در نمایشگاه CES به معرض نمایش گذاشت.

ریزپردازنده‌های جدید که برای به‌کارگیری در رایانه‌های دسک‌تاپ و لپ‌تاپ طراحی شده‌اند، نخستین مجموعه از نسل جدید تراشه‌های دارای ترانزیستورهای کوچک‌تر این شرکتند که ضمن کارآمدی، مصرف انرژی را نیز بهینه می‌کنند.


تراشه‌های جدید اینتل تحت برندهای Core i3 برای سیستم‌های معمولی، Core i5 برای سیستم‌های متوسط و Core i7 برای سیستم‌های سریع‌تر عرضه می‌شوند. پردازنده‌های جدید شامل تراشه‌های لپ‌تاپ دوهسته‌ای تحت سه برند که بین 06/1 تا 66/2 گیگاهرتز کار می‌کنند و تراشه‌های دسک‌تاپ که بین 93/2 تا 46/3 گیگاهرتز کار می‌کنند، هستند.
محصولات جدید اینتل با استفاده از فن‌آوری ۳۲ نانومتر ساخته شده‌اند که آن‌ها را نسبت به تراشه‌های قبلی ساخت این شرکت کوچک‌تر و از نظر مصرف انرژی بهینه‌تر می‌سازد.
نمایش نمونه اولیه تبلت رایانه‌ای موتورولا


سازنده تلفن همراه موتورولا نمونه اولیه از تبلتی را به نمایش گذاشت که در ساخت آن از تراشه ان ویدیا بهره گرفته شده است.
این دستگاه که موتورولا با عرضه آن وارد بازار تبلت‌های رایانه‌ای می‌شود، دارای یک صفحه نمایش هفت اینچی بوده و با سیستم عامل آندروید گوگل کار می‌کند و فضای ذخیره‌سازی اکسترنال ۳۲ گیگابایت و همچنین یک مودم ساخت موتورولا دارد. شماری از شرکت‌های فن‌آوری در نمایشگاه فن‌آوری CES لاس‌وگاس با نمایش تبلت‌های رایانه‌ای در تلاش برای ربودن توجهات از تبلت اپل هستند که قرار است در اواخر ماه ژانویه به نمایش درآید.
رونمایی مینی نوت‌بوک سبز سونی


سونی، مینی نوت‌بوک جدیدی را در نمایشگاه فن‌آوری CES رونمایی کرد که مطابق با معیارهای دوستداران محیط‌زیست طراحی شده است.
دستگاه وایو دبلیو بدنه ساخته شده از پلاستیکی دارد که حدود ۲۰ درصد آن از دیسک‌های فشرده بازیافت شده تشکیل شده و در یک بسته‌بندی شیک که از بطری‌های پلاستیکی بازیافت شده ساخته شده است، عرضه خواهد شد.
رییس سونی با رونمایی این مینی نوت‌بوک در نمایشگاه فن‌آوری CES لاس‌وگاس اظهار کرد که سری دبلیو به اندازه‌ای سبز است که دفترچه راهنمای کاغذی نیز ندارد. سونی رایانه‌های سری وایو دبلیو را رایانه‌های شخصی ثانوی ایده‌آل برای اعمال سبک، دسترسی به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی آنلاین توصیف کرده است.
محصول سبز سونی دارای یک صفحه نمایش ۱/۱۰ اینچی و هارد درایو ۲۵۰ گیگابایتی است و در رنگ سفید شکری عرضه می‌شود و با قیمت ۴۵۰ دلار در فروشگاه آنلاین سونی برای پیش سفارش موجود است.