جشنواره ICT و رسانه برگزار می‌شود

بهمن ماه سال جاری، نخستین جشنواره ICT و رسانه با مشارکت شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد حسین پور ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این جشنواره با هدف ارتقای سطح کیفی و میزان اثرگذاری رسانه‌های فعال در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تقدیر از اصحاب رسانه برگزار می‌شود. وی افزود: هدفمندسازی محتوای رسانه‌ها در راستای کمک به توسعه فرهنگ ICT، ایجاد ارتباط مطلوب و اعتماد متقابل میان رسانه و منابع خبری و افزایش و بهبود نقش نظارتی رسانه‌ها در این حوزه، از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات تصریح کرد: «خبر»، «گزارش»، «مصاحبه»، «تیتر»، «مقاله»، «ترجمه»، «عکس و طرح» و«نقد» از جمله بخش‌های مورد ارزیابی در این جشنواره است.

حسین پور در خصوص چگونگی و شرایط برگزاری این جشنواره نیز گفت: کلیه روزنامه‌نگاران، نویسندگان و خبرنگاران حوزه ICT در نشریات چاپی، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و وبلاگ‌ها می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. وی تاکید کرد: متقاضیان باید آثار منتشر شده خود در رسانه‌های مذکور را که از ابتدای بهمن ماه سال گذشته تا ابتدای بهمن ماه ۸۷ به رشته تحریر در آورداند، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: متقاضیان حداکثر تا اول بهمن ماه فرصت دارند تا آثار خود را از طریق پست پیشتاز به روابط عمومی وزارت ارتباطات ارسال یا نسخه اسکن شده آن را به نشانی پست الکترونیکی ict festival@ict.gov.ir ارسال کنند.