طعام اسرار

بازار دیجیتال- این روزها توجه به وزن، اندام، نوع تغذیه و... در بین افراد جامعه همه‌گیر شده است. هر فرد به فکر این است که چه نوع غذایی بخورد یا چه رژیمی داشته باشد تا بتواند سلامتی بدن خود را حفظ کند. اگر شما هم از این دست از افراد هستید بهتر است به سایت «طعام اسرار» به آدرس www.Taamasrar.com سری بزنید.

این سایت به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی طراحی شده است. مطالب موجود در سایت به شکل نوار افقی در قسمت پایین صفحه دیده می‌شود که از میان آنها می‌توان به کارت‌های اعتباری سلامت، آموزش الکترونیکی، تحقیق و پژوهش، رژیم درمانی، صد موضوع مهم و هزاران مقاله و... اشاره کرد.

اگر به دنبال رژیم خاص هستید بهتر است بخش رژیم درمانی را انتخاب کنید. در این بخش، امکان ارائه انواع رژیم‌های غذایی، متناسب با وضعیت و شرایط شما، توسط کادر درمان مجرب و متخصص موسسه طعام اسرار فراهم شده است. هریک از شما ممکن است دچار چندین مشکل یا بیماری باشید؛ به‌گونه‌ای که در ظاهر، این مساله باعث دشواری و حتی غیرممکن به نظر رسیدن دریافت یک رژیم غذایی خاص و پیروی از آن شود، اما باید بدانید که شما با هر بیماری و مشکلی که دارید، تنها کافی‌است که روی شبیه‌ترین گزینه موجود به وضعیت خود کلیک کرده تا رژیم مورد نظر برای شما صادر شود. در ادامه، با انتخاب هر یک از انواع رژیم‌ها و با پر کردن پرسش‌نامه‌های موجود، اطلاعات تکمیلی و دقیق‌تر درباره کلیه ناراحتی‌ها و مشکلات شما دریافت شده و برای صدور رژیم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انواع رژیم‌های موجود در این بخش شامل رژیم کاهش وزن لاغری، کاهش وزن چاقی، رژیم دوران بارداری، رژیم برای سردردهای مزمن، رژیم برای افزایش قد، رژیم دوران سالمندی و... است.

از دیگر بخش‌های جالب این سایت بخش «صد موضوع صد کارشناس» است. این قسمت نیز دارای بخش‌های متنوعی است که از میان آن می‌توان به آجیل و تغذیه، آب، ادویه و چاشنی‌ها، ام‌اس، آسم، اسرار خوراکی‌ها، املا و... اشاره کرد. گفتنی است که هریک از این قسمت‌ها به زیرمجموعه‌های دیگری نیز تقسیم می‌شوند. همچنین اگر شما سوالات و ابهاماتی در مورد هر یک از مطلب‌ها دارید می‌توانید از شماره کارشناسی که در قسمت راست صفحه دیده می‌شود استفاده و پاسخ‌های خود را دریافت کنید.استرس، خواص سبزی خوردن، نقش شام خوردن در چاقی، آرتوروز و رژیم درمانی خواص خرما، مضرات پخت طولانی غذا، آجیل و کاهش خطر ابتلا به سرطان، طریقه نگهداری گوشت‌های چرخ کرده، تغذیه و مراقبت از پوست، منیزیم و رفع بی‌خوابی و... از مجموعه مطالبی است که در قسمت مقالات روز می‌توانید مطالعه کنید.